IBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji materiałów budowlanych w roku 2015 osiągnął sprzedaż ok. 40 mld zł. i wzrósł o ok. 7 punktów procentowych.
Warszawa, Jelenia Góra, Piekary Śląskie i Krotoszyn to miasta, w których pojawiły się najnowsze sklepy Komfortu. Tym samym liczba lokali, które sieć otworzyła w tym roku wrosła do 23.
Rosnąca konkurencja na rynku sprzętu elektronicznego oraz zmieniające się oczekiwania potencjalnego klienta przynoszą coraz to nowe wyzwania sprzedawcom. Aby zachować konkurencyjność powinni poszerzać swoją ofertę handlową
Po generalnym remoncie, w Porcie Łódź 1 czerwca ponownie otwiera się salon marki Home&You. Sklep zyskał nie tylko nowy design, ale także znacznie większą powierzchnię sprzedażową, wynoszącą obecnie 640 mkw.
Coraz mocniej w e-commerce widoczne stają się jednak także firmy z branży motoryzacyjnej, jeszcze kilka lat temu w sieci bardzo skromnie reprezentowane.
Zamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci ograniczający wyjścia z domów oraz widmo kryzysu nadciągającego nad Polskę – te czynniki negatywnie odbiją się na dynamice sprzedaży detalicznej artykułów kosmetyczny
Kastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn - platformą do tworzenia programów lojalnościowych. Po okresie pilotażu firma objęła programem kilkanaście swoich salonów na terenie cał
Już w niedalekiej przyszłości tradycyjne zakupy mogą odejść do lamusa. Co je zastąpi na globalną skalę?
Kancelaria Galt we współpracy z Polską Radą Centrów Handlowych przeprowadziła drugie badanie na temat najbardziej spornych i czasochłonnych klauzul w umowach najmu w centrach handlowych.
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci typu „dom i ogród” – 19 sierpnia został uruchomiony 168. sklep Bricomarché. Jest to pierwsza w Oświęcimiu oraz dziewiąta w województwie małopolskim placówka pod tym szyldem.