Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów
W Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od teraz klienci zyskują jeszcze bogatszy wybór odzieży przeznaczonej dla profesjonalnych sportowców, amatorów i miłośników mody
Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77500 mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Czy remont Centrum wpłynął na poziomy zadowolenia i lojalności Klientów wobec marki?
Myloview to nowy interesujący adres w sieci. Młoda, ale złożona z doświadczonych profesjonalistów firma tworzona przez ludzi owładniętych pasją kreowania najbliższego człowiekowi otoczenia.
Spółka e-point SA, udostępniła e-book przedstawiający najlepsze wdrożenia B2B e-commerce, na przykładzie 9 wiodących firm z różnych branż.
Idea stawiająca człowieka i jego potrzeby w centrum uwagi od ponad 20 lat przyświeca budowaniu strategii Żabki. Znajduje odzwierciedlenie w misji, wizji i wartościach organizacji, a także w strukturze przygotowanego przez firmę
Najmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich osobiste potrzeby, takich jak buty czy odzież, ale też mają wpływ na rodzinne decyzje zakupowe w innych kategoriach produktowyc
Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w kraju
Portfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum. Pierwszych zakupów klienci będą mogli dokonać najpóźniej w listopadzie br.
Etykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywczej - w jaki sposób można je wykorzystać?