W lutym 2019 roku Tesco ogłosiło, że usunie ze składów opakowań produktów marki własnej materiały nienadające się do ponownego przetworzenia. Po półtora roku od zapowiedzi, firma pokazuje pierwsze wyniki - ponad 450 ton mn
Jakość i elegancja w codziennym wydaniu – to dewiza polskiej marki Femestage, która jest już dostępna w Avenidzie Poznań.
W naszym mieście jest grupa dzieci, które jeszcze tych emocji nie poczuły i wciąż czekają na swój pierwszy, wymarzony rower. Razem z Galerią SFERA i Fundacją ARKA możecie im pomóc. Do dzieła!
Ośrodek badawczy PMR Market Experts przewiduje, że rynek e-commerce w 2020 roku w Polsce odnotuje najwyższy od kilkunastu lat wzrost, prawie 26% w stosunku do ubiegłego roku.
W ETC Swarzędz zakupy spożywcze można zrobić jeszcze wygodniej – uruchomiona została usługa Intermarché DRIVE. Na stronie internetowej supermarketu, już dziś można realizować zamówienia online, z odbiorem osobistym, w wyz
W Galerii Krakowskiej otwarto pierwszy na świecie salon multibrandowy Estée Lauder Companies z ofertą czterech renomowanych marek: Clinique, Estée Lauder, La Mer i Origins.
Raport pt. "Sieci handlowe oczami Polaków" przygotowany przez zespół Procontent Communication
Za nami kolejna edycja targów ISH. Na największej na świecie imprezie w branży HVAC swoje produkty i usługi zaprezentowało aż 2 482 wystawców z 61 państw. Ogromnym zainteresowaniem cieszył się premierowy produkt marki MK Sys
Marka Komputronik drugi rok z rzędu otrzymała złote godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2015. Klienci docenili ją w kategorii „Sieci sklepów komputerowych”.
16 kwietnia br. spółka Grodno S.A., jeden z czołowych polskich dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych, uruchomiła nową placówkę w Sosnowcu. To już 37. oddział handlowy firmy w Polsce oraz 4. punkt sp