Globalna sprzedaż internetowa osiągnęła nowy rekord, wynoszący 270 miliardów dolarów, co stanowi wzrost o 36% w porównaniu z rokiem 2019
Netto rokrocznie sprawdza poziom zadowolenia swoich pracowników z atmosfery, jaka panuje w pracy. Wyniki badania Barometr 2015 pokazują, że pracownicy Netto są zadowoleni i dobrze czują się w swoich zespołach.
Po kilku latach cechujących się bardzo wysokimi wzrostami wartości rynku, w perspektywie 2020-2024 należy spodziewać się niższych dynamik sprzedaży mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wynika z prognoz zawartych w najnowsz
Jan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uznaniem, z którą identyfikuje się wielu rodaków, bo dzięki niej żyją wygodniej! Potwierdza to kolejne odznaczenie. Marka Jan Niezbędny została właśnie wyróżniona w badaniu „
W nowej części Wola Parku 18 lutego otworzył się sklep Top Shop. Marka oferuje m.in. produkty wyposażenia wnętrz, do sprzątania oraz fitnessu. Sklep zajął powierzchnię 74 mkw.
Polska firma FoodCare, wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię.
Pierwszym miastem, które w tym roku zostanie wpisane do portfolio sieci jest Krasnystaw. Sklep w tej lokalizacji otwarty zostanie 20 marca w Centrum Handlowym Panorama.
Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu.
Galeria Solna w Inowrocławiu poszerzyła swoją ofertę gastronomiczną o nowego najemcę – popularną na Kujawach piekarnię Grochola Prawdziwy Chleb.
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amig