Prawie 200 tys. pracodawców w Polsce to kobiety. Stanowią one również ważną siłę w sieci Żabka – ponad 60 proc. wszystkich franczyzobiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci to kobiety.
Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów.
Przybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać będzie coraz więcej salonów optycznych, a konkurencja między nimi będzie się zaostrzać. Na przykładzie naszych zachodnich sąsiadów widać, że tak
W ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad połowa Polaków dokonała zakupu artykułów dekoracyjnych. Zakupów takich częściej dokonywały kobiety, osoby w wieku 35-54 lata oraz mieszkańcy miast. Zdecydowana większość respondentów
Większość ankietowanych producentów zamierza wykorzystać Przemysłowy Internet Rzeczy (Industrial Internet of Things – IIoT) w celu podniesienia jakości i zwiększenia widoczność procesów.
Na parterze Galerii Północnej klienci mogą obejrzeć wystawę edukacyjno-przyrodniczą, w ramach której prezentowane są gigantyczne figury owadów oraz tematyczne infografiki edukacyjne.
19 listopada 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył już 22. salon w Polsce. Do sieci Fielmann dołączył właśnie nowo otwarty butik w CH Posnania, największym centrum handlowym w Wielkopolsce.
Grupa ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w logistyce kontraktowej, wzmacnia ofertę skierowaną do firm odzieżowych i branży modowej. W Brazylii operator rozpoczął współpracę z Kiabi, jedn�
Już 12 stycznia w Grudziądzu będzie miało miejsce otwarcie nowego salonu NEONET – to kolejny krok w rozwoju jednego z liderów rynku AGD, RTV, IT. Nowa placówka firmy będzie znajdować się przy ulicy Włodka 16C.
W Polsce debiutuje platforma Sampleo, dzięki której firmy będą mogły testować swoje produkty na szeroką skalę, a nanoinfluencerem będzie mógł zostać niemal każdy.