W ciągu ostatniego półrocza prawie 40 najemców Galerii Katowickiej zdecydowało się na przedłużenie umów najmu na kolejne lata. Część z nich poszerza także ofertę, decydując się na powiększenie lokali, inni poddają swo
Pandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale jednocześnie sprawiła, że w ciągu zaledwie kilku miesięcy na rynku zaszły zmiany, które wcześniej zajmowały wielu firmom kilka lat. Tempo digitalizacji rynku B2B prz
Wielkie zainteresowanie otwarciem pierwszego parku handlowego w Strzegomiu.
Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzedaż lub „dosprzedawanie” produktów przez telefon wymaga zespołu, w którym poza kompetencjami, ważne jest również wzajemne wsparci
• Black Friday, który wypada w tym roku 29 listopada, rozpoczyna sezon wyprzedażowy na świecie • Aż 80 proc. osób korzystających z czarnopiątkowych promocji zdecyduje się na skorzystanie z oferty sklepów e-commerce
Najmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich osobiste potrzeby, takich jak buty czy odzież, ale też mają wpływ na rodzinne decyzje zakupowe w innych kategoriach produktowyc
Vendmedia, czyli zarządzane internetowo monitory, wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej - to nowy, autorski produkt białostockiej firmy P2V Polska dla zakładów pracy, biur i instytucji.
23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.
Do grona najemców Wola Parku dołączyła marka Dalia Lingerie, polski producent bielizny dla kobiet. Salon firmowy zajął powierzchnię 75 mkw.
Dobre Miasto i Nowy Dwór Mazowiecki to kolejne miejscowości, w których ogólnopolska sieć sklepów NEONET przenosi salony do atrakcyjniejszych lokalizacji. Aktualnie sieć jest liderem rynku AGD, RTV, IT, GSM w miejscowościach pon