Firma Feedink.com zdobyła nagrodę za I miejsce w konkursie Ekomersy 2016.
Coccodrillo – znana marka z ubrankami dla niemowląt i dzieci uzupełniła ofertę Portu Łódź z sektora fashion dedykowanego najmłodszym. Nowy najemca w łódzkim centrum handlowym zajął powierzchnię 80 mkw.
Jan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uznaniem, z którą identyfikuje się wielu rodaków, bo dzięki niej żyją wygodniej! Potwierdza to kolejne odznaczenie. Marka Jan Niezbędny została właśnie wyróżniona w badaniu „
Od 5 do 8 sierpnia Szczecin po raz kolejny stanie się żeglarską stolicą Europy. The Tall Ships Races to doroczne regaty wielkich żaglowców. Wyjątkowe święto wspiera w tym roku sieć sklepów Netto, która została głównym sp
Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów
Polscy klienci szacują, że w tym roku 62% ich interakcji z firmami odbywa się w trybie online. Jednak aż 53% polskich klientów uważa, że firmy zajmujące się sprzedażą, usługami i marketingiem nie udostępniają potrzebnych
Salon Greenpoint przeszedł kompleksową metamorfozę. Zmienił się wystrój oraz sposób ekspozycji asortymentu. Po remoncie sklep w Wola Parku zajął powierzchnię 124 mkw.
Według badania E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska w którym wzięło udział 1500 internautów, ponad połowa z nich była klientami sklepów internetowych.
Przychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i były o 9% wyższe niż rok wcześniej. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży zarówno w segmencie hurtowym (+6% r/r), jak i detalicznym (+19% r/r).
Aż 61 proc. firm handlowych czeka na zapłatę należności najdłużej ze wszystkich branż, tj. więcej niż 60 dni. Liczba firm handlowych objętych postępowaniem upadłościowym z końcem czerwca 2019 r. stanowiła 33 proc. wszys