Złote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na etykiecie produktu!? Pozłacana etykieta dodatkowo podniesie prestiż Twojego produktu.
Dzień matki z Perfetti Van Melle
Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Placówka oferuje dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codzienn
To, że klient trafił na naszą stronę internetową to tylko część drogi do sukcesu jakim jest udana transakcja. Według SalesBee tylko 3 na 100 klientów gości e-sklepów dokonuje zakupu. Zanim do niego dojdzie konsument musi zn
Centrum Handlowe Europa Centralna powiększa ofertę strefy restauracyjnej. W gliwickim obiekcie pojawi się restauracja Silver Dragon. Na 120 mkw. zaserwuje specjały kuchni orientalnej. W ramach podpisanej umowy najmu - ruszy jeszcze
Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej.
Ponad 84 000 osób wybrało się w piątek, 23 listopada, na zakupy do Galerii Katowickiej. Rekordowy wynik jest zasługą drugiej już odsłony śląskiej wersji Black Friday, a dokładniej Fest Czornego Weekendu, w czasie którego w
Sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0.
Prawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online. Już w zeszłym roku nabyli oni w ten sposób towary za ponad 80 miliardów dolarów. Do 2020 roku 50% całego amerykańskiego e-commerce
Europejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przykładają większą wagę do potrzeb swoich klientów.