Według najnowszego raportu PMR, w latach 2019-2023 rynek dermokosmetyków w Polsce (część apteczna) będzie rósł o około 3% rocznie pod względem wartości. Pozostałe segmenty – pozaapteczny i internetowy – będą rozwijał
Polski rynek RTV AGD i sprzętu elektronicznego jest zdominowany przez kilku wielkich graczy, przy których pojedyncze sklepy nie mają żadnej siły przebicia. Szansą – nie tylko na przetrwanie, ale i rozwój – jest współpraca
Zioła – naturalne bogactwo. Kiedyś skrzętnie uprawiane przez nasze babcie, dzisiaj równie chętnie po nie sięgamy dzięki ich unikatowemu smakowi.
Vegeta od lat króluje na polskich stołach dbając o wyrazisty smak i aromat potraw. Dzięki rozszerzeniu oferty, tajemnica wyjątkowości Vegety przeniesiona została do kostek rosołowych w trzech nowych smakach – rosół drobiowy
Zakup róż ze znakiem Fairtrade wspiera plantatorów w krajach rozwijających się i urzeczywistnia ideę sprawiedliwości w handlu.
W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzo
Sieć restauracji MAX Premium Burgers, która we wrześniu zadebiutowała na polskim rynku, otrzymała nagrodę w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2017.
Ulubiony film, popcorn, napój i … pilot do telewizora! Nie tylko w kinie można stworzyć prawdziwą oazę dla miłośnika filmów czy seriali. Dzięki marce „Śnimisie” oglądanie telewizji w domu może być równie przyjemne,
Perfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale konkursu The World Retail Awards w kategorii Best International Retailer of the Year. Sephora znalazła się także w gronie 3 najbardziej ulubionych marek wśród pokolenia Millen
Silesia City Center w rok 2018 weszła z impetem i wciąż rośnie w siłę. Nowi najemcy, rozbudowana oferta rozrywkowa i angażujące klientów eventy sprawiają, że Silesia City Center utrzymuje pozycję lidera w tej części Polsk