Biznes Handel

Port Łódź udostępnia najemcom beacony

Port Łódź udostępnia najemcom beacony
Łódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z

Data publikacji: 2016-08-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź udostępnia najemcom beacony
Kategoria: BIZNES, Handel

Łódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.

Port Łódź udostępnia najemcom beacony BIZNES, Handel - Łódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.

Łódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.

Beacony powiązane z technologią Sensorberg pozwalają komunikować się z Klientami, poznawać ich nawyki zakupowe, zachowania, przyzwyczajenia, ścieżki oraz częstotliwość wizyt. Istotną funkcją dla najemców jest możliwość korzystania z remarketingu. Reklama, która „chodzi za Klientem” wyświetlając się na odwiedzanych przez niego stronach jest coraz częściej stosowanym zabiegiem, który pozwala markom na bieżące informowanie Klientów o ofertach, promocjach i dostępnym asortymencie. Nie potrzeba przy tym, by firmy posiadały własne aplikacje – Sensorberg umożliwia dostęp do komunikacji za pośrednictwem aplikacji partnerskich posiadających łącznie ponad 1,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.

– Technologia beaconowa uważana jest za przyszłość marketingu, gdyż umożliwia bezpośrednią interakcję z Klientem we właściwym miejscu i czasie. Jest to wartość, która umożliwia dostosowanie kampanii marketingowych do indywidualnych preferencji Klienta. Teraz udostępniliśmy to rozwiązanie naszym najemcom – mówi Emilia Lange – Cichocka, dyrektor marketingu Portu Łódź.  

Beacony to małe urządzenia wykorzystujące technologię BLE (ang. Bluetooth Low Energy), które wywołują interakcję z aplikacją zainstalowaną na smartfonie. Może to być informacja o promocji, wydarzeniu, kupon rabatowy, lub wskazówki dotyczące nawigacji. Port Łódź posiada kilkadziesiąt nadajników beacon, które obejmują swoim zasięgiem całe centrum.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Port Łódź udostępnia najemcom beacony BIZNES, Handel - Łódzkie centrum jako pierwsze w Polsce oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Grudniowe promocje w Porcie Łódź

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy