Wiadomości branżowe

Poczta z nagrodą Effie

Poczta z nagrodą Effie
Poczta Polska otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.Statuetki Effie przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.– Znalezienie się wśród laureatów Effie to duże wyróżnienie dla Poczty Polskiej. Oznacza, że potrafimy realizować skuteczne działania marketingowe - zgodnie z najlepszymi praktykami na rynku. Znajdujemy się w jednym szeregu z najbardziej skutecznymi markami w Polsce – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”. Osią kampanii był Internet: działania w wyszukiwarce Google i kampania marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji

Poczta Polska otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards za kampanię marketingową Świąteczna Paczka Korzyści.

Statuetki Effie przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

? Znalezienie się wśród laureatów Effie to duże wyróżnienie dla Poczty Polskiej. Oznacza, że potrafimy realizować skuteczne działania marketingowe – zgodnie z najlepszymi praktykami na rynku. Znajdujemy się w jednym szeregu z najbardziej skutecznymi markami w Polsce ? mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki.

Kampania ?Świąteczna Paczka Korzyści? Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii ?Promocja sprzedaży BtoB?. Osią kampanii był Internet: działania w wyszukiwarce Google i kampania marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty ? niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek.

Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i agencja marketingowa CAM Media.

Gala Effie Awards odbyła się 6.10 br w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Była to 15 polska edycja tego najbardziej prestiżowego konkursu w branży reklamowej.

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Poczta Polska. Dostarczył
A to już wiesz?  Adrian Skrocki, Wiceprezes ADM Consulting Group S.A. prelegentem Kongresu Polskiej Przedsiębiorczości 2013 w Katowicach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy