Nestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacji marek . Konsumenci wysoko ocenili m.in. wiarygodność oraz zaangażowanie społeczne marki, przyznając jej prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Repu
5 kwietnia w Wola Parku otworzył się nowy salon jubilerski. Pandora to pierwszy sklep w Centrum z biżuterią marki premium, który zajął powierzchnię 74 mkw.
Grupa Muszkieterów w czterech europejskich krajach, wypracowała w 2019 roku wzrost obrotów o 2,1 proc. Łączne obroty ośmiu szyldów należących do Muszkieterów oraz stacji paliw wyniosły 41,2 miliarda euro.
14 października w Siedlcach otwiera się nowoczesny sklep Castorama, najpopularniejszej sieci home improvement w Polsce.
Polacy coraz chętniej kupują przez internet i nie trzeba już nikogo o tym przekonywać.Jednak na przestrzeni lat nasze zachowania zakupowe ewoluowały. Bdsklep.pl, który rocznie obsługuje setki tysięcy transakcji, przebadał dane
SMS-y, dzięki możliwości szybkiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, inspirują marketerów do komunikacji z potencjalnymi oraz stałymi klientami. Jak wskazują badania, po otrzymaniu SMS-a promocyjnego, wielu nabiera ochoty na z
Jak wynika z badania PMR, w ciągu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających badanie, około 60% Polaków dokonało zakupu produktów małego AGD. Zakupów takich częściej niż średnia dokonywały kobiety, osoby w wieku 35-54 lata, mi
Sieć KiK otworzyła trzy nowe sklepy
Wiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odpowiedzialność na swoich klientów
Promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów.