Już za chwilę wpadniemy w szał świątecznych zakupów. Dla wielu sklepów to prawdziwe żniwa, w tym okresie notują one rekordowe obroty w skali roku.
Kilkanaście dni temu w Polsce weszła w życie ustawa o przeciwdziałaniu marnowania żywności. Oznacza to, że sklepy o powierzchni powyżej 250 m2, w których połowa lub więcej przychodów pochodzi ze sprzedaży żywności, będ�
Kobiety czy mężczyźni? O tym, kto lepiej radzi sobie za kółkiem będą mogli przekonać się wszyscy mieszkańcy Poznania i okolic, którzy w dniach 1-14 kwietnia odwiedzą Avenidę.
Galeria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie dezynfekować powietrze non stop, kiedy w obiekcie przebywają klienci.
Marka Medicine zwiększyła portfolio oferty modowej Portu Łódź. Nowy najemca Centrum zajął powierzchnię 305 mkw. Jest to drugi sklep tej sieci w Łodzi obecnej łącznie w 56 miastach Polski.
KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskaj
Food marketing to termin, którym interesuje się coraz większa liczba managerów. Rynek gastronomiczny w Polsce bowiem od dekady stale rośnie.
Grupa Eurocash otrzymała ocenę AA w ratingu MSCI ESG, który ocenia działalność firm na całym świecie pod kątem ochrony środowiska naturalnego, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ładu korporacyjnego.
Marki 4F, Centrum Wina oraz Play przedłużyły umowy najmu w należącym do EPP Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie. Ich łączna powierzchnia najmu to 258 mkw. Jedna z najbardziej atrakcyjnych handlowych lokalizacji w regionie pozo
Nieznajomość zagranicznych rynków, brak inwestycji w promocję swojej marki w Polsce i poza jej granicami, czy nieświadomość możliwości wsparcia eksportu, to tylko niektóre z barier powstrzymujących małych i średnich przeds