Biznes Handel

Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce

Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce
Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki – polska grupa KOLTER – zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach w największych

Data publikacji: 2014-05-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce
Kategoria: BIZNES, Handel

Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki – polska grupa KOLTER – zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach w największych miastach.

Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce BIZNES, Handel - Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki – polska grupa KOLTER – zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach w największych miastach.

Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki – polska grupa KOLTER – zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach zlokalizowanych w największych miastach kraju. Równocześnie firma stawia na dalszy rozwój sklepu internetowego Hobby4Men.com, co ma zapewnić jej zachowanie synergii działań online i offline.

Do tej pory sklepy Hobby4Men.com, których oferta skierowana jest głównie do aktywnych mężczyzn, można było znaleźć w dwóch w galeriach handlowych – w Częstochowie oraz Kielcach. Pod koniec maja otwarto nowy salon, pierwszy na Dolnym Śląsku (w centrum handlowym Magnolia Park). Grupa KOLTER planuje dalej rozszerzać obecność sieci w galeriach handlowych.

„Rozwój Hobby4Men.com opieramy na koncepcji połączenia wzajemnie uzupełniających się obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży przez internet. Do końca roku otworzymy jeszcze 2-3 nowe salony z szyldem tej marki. Sklepy powstaną w największych miastach kraju, o liczbie mieszkańców przekraczającej 500 tys. osób” – zapowiada dyrektor generalny grupy KOLTER, Mirosław Klekot.

Firma zamierza też wejść z marką Hobby4Men.com na rynek franczyzowy. Szczegóły dotyczące swojego programu franczyzowego przedstawić ma w III kwartale bieżącego roku.

Zmianom poddawana jest również najważniejsza marka grupy, czyli sieć sklepów Broń.pl. Niedawno rozpoczęto modernizację witryny internetowej sklepu – zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Prace nad innowacyjnymi funkcjonalnościami potrwają jednak jeszcze kilka miesięcy.

A to już wiesz?  Prognozowany spadek wartości rynku DIY w 2020 r. w związku z epidemią COVID-19

„Sklep internetowy stale rozwijamy. Przykładowo, w tym tygodniu zoptymalizowaliśmy go tak, by łatwo i intuicyjnie można było robić w nim zakupy za pomocą urządzeń mobilnych. Planujemy, że pełnię założonych przez nas funkcjonalności strony osiągniemy za mniej więcej 3 miesiące” – wyjaśnia Mirosław Klekot.

 

O grupie KOLTER:

Firma KOLTER została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce BIZNES, Handel - Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został oficjalny salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki – polska grupa KOLTER – zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach w największych miastach.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy