Wiadomości branżowe

Zysk + – kolejne nowatorskie rozwiązanie ENERGA

Energa  rozpoczyna sprzedaż pierwszej na polskim rynku energii oferty dla firm i instytucji, która łączy sprzedaż energii elektrycznej z dodatkowymi usługami - ZYSK+. Zarząd spółki przewiduje, że oferta, podobnie jak wiele poprzednich, pozwoli firmie pozyskać kolejnych nowych klientów. Do tej pory Energa zdobyła ich około 900. Propozycja „Zysk+" skierowana jest do firm i instytucji spoza obszaru działania Energi, zarówno tych, którym podpisane umowy z Energą kończą się w 2010 roku, jak i tych, którzy do tej pory nie korzystali z usług spółki.W ramach tej oferty klienci otrzymują dwie korzyści:  1. Niską cenę energii dostępną w dwóch formach: stałej cenie do końca 2011 roku lub 5-procentowego rabatu od cennika obowiązującego w 2011 roku2. Audyt energetyczny lub zwolnienie z opłaty handlowej do końca 2011 roku.Audyt energetyczny „Zysk+" stanowi wstępną opinię techniczną na temat możliwości poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa lub istotnych obiektów budowlanych klienta. Wnioski z audytu zostaną przedstawione w formie raportu opracowanego przez profesjonalny zespół audytorski w oparciu o dane uzyskane od klienta

Energa  rozpoczyna sprzedaż pierwszej na polskim rynku energii oferty dla firm i instytucji, która łączy sprzedaż energii elektrycznej z dodatkowymi usługami – ZYSK+. Zarząd spółki przewiduje, że oferta, podobnie jak wiele poprzednich, pozwoli firmie pozyskać kolejnych nowych klientów. Do tej pory Energa zdobyła ich około 900.

Propozycja „Zysk+” skierowana jest do firm i instytucji spoza obszaru działania Energi, zarówno tych, którym podpisane umowy z Energą kończą się w 2010 roku, jak i tych, którzy do tej pory nie korzystali z usług spółki.

W ramach tej oferty klienci otrzymują dwie korzyści:  

1. Niską cenę energii dostępną w dwóch formach: stałej cenie do końca 2011 roku lub 5-procentowego rabatu od cennika obowiązującego w 2011 roku

2. Audyt energetyczny lub zwolnienie z opłaty handlowej do końca 2011 roku.

Audyt energetyczny „Zysk+” stanowi wstępną opinię techniczną na temat możliwości poprawy efektywności energetycznej przedsiębiorstwa lub istotnych obiektów budowlanych klienta. Wnioski z audytu zostaną przedstawione w formie raportu opracowanego przez profesjonalny zespół audytorski w oparciu o dane uzyskane od klienta w ankiecie oraz sporządzonej przez przedstawiciela Energi dokumentacji fotograficznej audytowanego obiektu.

Firmy i instytucje z terenu działania Energi również mogą liczyć na korzystne ceny energii. Jeszcze do 31 października wybrać rodzaj upustu  – gwarantowany 5-procentowy rabat w stosunku do cen cennikowych obowiązujących w 2011 r.  lub zwolnienie z opłat handlowych.

Zarząd ocenia, że obie te oferty, podobnie jak i inne liczne propozycje Energi cieszyć się będą dużym powodzeniem, co z pewnością przełoży się na pozyskanie kolejnych nowych klientów, a także pomoże zatrzymać dotychczasowych. Tak się dzieje dzięki m.in. nowej innowacyjnej na rynku polskim usłudze Energi i Inter Parter Assistance Polska „Energiczni Fachowcy”. Oferta, skierowana do klientów Grupy, zapewnia im dostęp do usług z zakresu home assistance, czyli usługi elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza oraz dostęp do infolinii pod jednym numerem telefonu. Usługa pilotażowo wdrożona na terenie oddziału toruńskiego cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Na przełomie roku Energa zaproponuje ją także pozostałym swoim klientom.

A to już wiesz?  Nagroda za kampanię MultiBanku

Sporym powodzeniem cieszy się także usługa Energi oferująca kolektory słoneczne z dopłatą z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Dopłaty sięgają 45% kosztów kwalifikowanych inwestycji, pozostała część finansowana jest w ramach kredytu bankowego. Usługa realizowana jest w ramach pakietu Energetyczny Dom, który pozwala klientom stworzyć ekologiczną mikroelektrownię w ich domu, z wykorzystaniem przydomowych źródeł odnawialnych takich, jak: pompy ciepła, kolektory słoneczne, turbiny wiatrowe. Przystępujący do projektu klienci są wspierani przez Energę na każdym etapie inwestycji – rozpoczynając od profesjonalnego audytu i projektu, poprzez finansowanie, udostępnienie technologii, aż po instalacje i utrzymanie infrastruktury oraz cały proces formalności.

Aktywność marketingowa spółki i coraz szerszy wachlarz produktów i usług  przez nią oferowanych przekłada się na poprawę wyniku finansowego Grupy oraz pozyskiwanie nowych klientów. Od początku 2009 r. Energa pozyskała ok. 900 nowych klientów.

                                                

Grupa ENERGA jest jednym z polskich holdingów energetycznych. Głównymi obszarami jej działalności są: wytwarzanie, obrót, dystrybucja i przesył energii elektrycznej i ciepła. ENERGA dostarcza energię elektryczną dla 2,5 mln gospodarstw domowych oraz do ponad 300 tys. firm, co daje jej około 17-procentowy udział w rynku sprzedaży energii elektrycznej. Grupa jest operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej na obszarze 75 tys. km kw. i eksploatuje ponad 187 tys. km linii elektrycznych, którymi przesyła ponad 20 TWh energii rocznie. Jest też krajowym liderem w dostawie energii ze źródeł odnawialnych. Zielona energia to już blisko 13 procent energii elektrycznej dostarczanej przez ENERGĘ do jej klientów Grupa posiada 45 elektrowni wodnych. Współpracuje także z lokalnymi producentami energii ze źródeł odnawialnych. Do jej sieci przyłączone są liczne  elektrownie wiatrowe, małe elektrownie wodne i biogazownie o łącznej mocy 822 MW. ENERGA to także jeden z największych pracodawców w Polsce – zatrudnia ponad 12,5 tys. osób.

A to już wiesz?  Doładuj się nagrodami!

 

 

 

 

 

 

 

Źródło ENERGA-Obrót. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy