Biznes Handel

JNT Group inwestuje w najszybciej rosnący segment rynku

JNT Group inwestuje w najszybciej rosnący segment rynku
Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w

Data publikacji: 2020-05-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JNT Group inwestuje w najszybciej rosnący segment rynku
Kategoria: BIZNES, Handel

Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w kraju

JNT Group inwestuje w najszybciej rosnący segment rynku BIZNES, Handel - Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w kraju

Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w kraju.

Nowa Zelandia plasuje się obecnie w światowej czołówce państw eksportujących wina. Unikalny klimat i zróżnicowana struktura gleby sprawiły, że wina z nowozelandzkich winorośli z powodzeniem rywalizują na rynku globalnym, a także doskonale trafiają w gusta Polaków i stanowią jeden z najlepiej sprzedających się segmentów win.

Strategia rozwoju JNT Group zakłada budowę szerokiego portfolio, odpowiadającego na rynkowe trendy. Wina z Nowej Zelandii pokochali polscy konsumenci i odnotowują skokowe wzrosty, więc wykorzystujemy ich popularność i jako pierwsza firma wprowadzamy na rynek pełen ich asortyment – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Dzięki kompleksowej ofercie The New Land planujemy w ciągu najbliższych 2 lat zostać liderem rynku w tym segmencie win.

Oferta JNT Group oprócz tradycyjnego Sauvignon Blanc została wzbogacona o różowe Sauvignon Blush, Chardonnay, a także Sauvignon Blanc w wersji musującej. Pełna gama win o orzeźwiających i oryginalnych smakach idealnie wpisuje się w czas spędzany w domowym zaciszu czy na wiosennym grillowaniu.

Kampania komunikacyjna marki obejmie działania z zakresu shopper marketingu oraz aktywności w social mediach.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
JNT Group inwestuje w najszybciej rosnący segment rynku BIZNES, Handel - Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w kraju
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Produkty premium marki Haier dostępne w RTV EURO AGD

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy