Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami premiera, 28 listopada placówki handlowe w galeriach zostaną ponownie otwarte. Do tego czasu w VIVO! Piła skorzystamy z oferty kilkunastu marek.
Wybór paczkomatu, do którego zostanie dostarczone zamówienie, to najgorzej zaprojektowany element zakupowy w e-sklepach. Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy wygodny sposób wyboru paczkomatu ma szansę przyciągnąć nowych
Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć do 2021 roku w tempie 4-5 proc. rocznie. Kolejne miesiące przyniosą więc producentom z branży dziecięcej wzrosty sprzedaży, zwłaszcza w obszarze
W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.
8 marca w centrum handlowym Wola Park otworzył się salon fryzjerski Camille Albane. Sa-lon zajął powierzchnię 77 mkw.
Firmy Subway, Abra, Black Red White, Wakacje.pl oraz Ro-An wynajęły powierzchnie handlowe w należącej do MarcPol galerii w podwarszawskiej Podkowie. Tym samym Galeria Podkowa została niemal w całości skomercjalizowana. Najem ost
Sklep 4.0 to nie pieśń przyszłości, ale dostępne już dziś rozwiązania, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Pomagają planować zaopatrzenie, liczbę pracowników na zmianie i wiele innych
Od ponad 30 lat, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella sprawia, że nieustannie otwierane są nowe punkty sprzedaży, a te istniejące sukcesywnie poddawane są remodelingom.
Cztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonalizacja, optymalizacja, wartości i cyfryzacja.
Aż 61 proc. firm handlowych czeka na zapłatę należności najdłużej ze wszystkich branż, tj. więcej niż 60 dni. Liczba firm handlowych objętych postępowaniem upadłościowym z końcem czerwca 2019 r. stanowiła 33 proc. wszys