Rozporządzenie Unii Europejskiej 1169/2011 wchodzi za kilka miesięcy w życie. Co będzie ono oznaczało dla konsumentów i producentów, mówi Sebastian Starzyński z agencji badawczej ABR SESTA.
Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingo
Jak co miesiąc Blue City zaprasza mieszkańców Warszawy na Jarmark Produktów Regionalnych. Nową atrakcją kiermaszu będą pokazy kulinarne. W marcu przy dźwiękach czardasza poznamy kuchnię węgierską.
Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.
Ruszyły prace budowlane pod inwestycję Quick Park – pierwsze centrum handlowe w Oławie i okolicach. Real2B Development – właściciel sieci Quick Park zapowiada, iż okoliczni mieszkańcy pierwsze zakupy w galerii zrobią jeszcz
Nieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Marka WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek unikalne rozwiązania, nowości i ulepszenia w ofercie stolarki dla domu.
Port Łódź zyskał nową markę, oferującą kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji cery i paznokci. Swoje stoisko w łódzkim centrum handlowym otworzyło Paese.
Skrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mieszkańców Wrocławia, którzy odwiedzą Centrum Korona do 24 grudnia 2020 r.
Do 30 września klienci SIG za zrobienie zakupów w jednym z oddziałów stacjonarnych lub za pośrednictwem platformy internetowej sig.pl, zostaną nagrodzeni bonami Sodexo o wartości do 5 000 zł.
Wg danych IBP Research, sprzedaż chemii budowlanej na rynku osiągnęła w 2019 roku wielkość 5,3 mln ton. Oznacza to wzrost w stosunku do 2018 r. o ok. 6 pp IBP Research wycenia rynek w 2019 roku na ponad 9 mld zł netto, co przek�