Biznes Handel

Płytki ceramiczne Grupy Paradyż na rynkach Azji Centralnej

Płytki ceramiczne Grupy Paradyż na rynkach Azji Centralnej
Kazachstan, Uzbekistan, Kirgistan, Turkmenistan i Tadżykistan to coraz bardziej perspektywiczne rynki zbytu dla polskich producentów płytek

Data publikacji: 2017-01-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Płytki ceramiczne Grupy Paradyż na rynkach Azji Centralnej
Kategoria: BIZNES, Handel

Kazachstan, Uzbekistan, Kirgistan, Turkmenistan i Tadżykistan to coraz bardziej perspektywiczne rynki zbytu dla polskich producentów płytek ceramicznych.

Płytki ceramiczne Grupy Paradyż na rynkach Azji Centralnej BIZNES, Handel - Kazachstan, Uzbekistan, Kirgistan, Turkmenistan i Tadżykistan to coraz bardziej perspektywiczne rynki zbytu dla polskich producentów płytek ceramicznych.

Kazachstan, Uzbekistan, Kirgistan, Turkmenistan i Tadżykistan to coraz bardziej perspektywiczne rynki zbytu dla polskich producentów płytek ceramicznych. Współpraca z krajami Azji Środkowej jest niezwykle obiecująca. Okazuje się, że polskie wzornictwo i produkty doceniane są nie tylko w europejskiej kulturze – mówi Nestor Kutkowski, Dyrektor Sprzedaży Eksport Wschód w Grupie Paradyż.

Niska produkcja własna płytek ceramicznych w krajach Azji Środkowej determinuje import tych materiałów z Chin, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Iranu, Włoch, Hiszpanii, a także z Polski. Grupa Paradyż jest przykładem firmy, która już od ponad dekady sprzedaje swoje produkty na rynkach Azji Środkowej. Wbrew pozorom współpraca z rynkami wschodnimi z roku na rok jest coraz bardziej zacieśniana, a nasze produkty chętniej kupowane. Mimo zawirowań ekonomicznych obserwujemy rozwój budownictwa, które generuje popyt na materiały budowlane. Stawiając na najnowsze technologie, wysoką jakość, nowoczesne wzornictwo jak i logistykę jesteśmy w stanie dotrzeć również do krajów takich jak Kirgistan, czy Uzbekistan. Nieustannie prowadzimy w tamtych rejonach obiecujące rozmowy. W 2016 roku nawiązaliśmy kontakty biznesowe z kolejnym krajem – Tadżykistanem – dodaje.

Rynki Azji są bardzo zróżnicowane, co powoduje, że powodzeniem cieszy się zarówno marka Paradyż jak również ekonomiczna marka Kwadro. Najchętniej kupowane są płytki łazienkowe oraz klinkier, natomiast najczęściej wybieranym formatem są kafle o wymiarach 30×60, lub 20×60 cm – dodaje Nestor Kutkowski.

Efekty sprzedażowe nie byłyby możliwe, gdyby nie współpraca z lokalnymi dystrybutorami na rynkach azjatyckich. W minionym roku Grupa Paradyż m.in. realizowała cykl szkoleń produktowych dla sprzedawców i projektantów z Kirgistanu, Mołdawii, Azerbejdżanu oraz Rosji. Uczestnicy szkoleń mieli okazję zobaczyć jak wygląda produkcja w zakładach firmy oraz zapoznać się z możliwościami programu do projektowania wnętrz Cad Decor Paradyż. Oprócz tego firma prezentowała swoje produkty na największych targach budowlanych w Azji Centralnej „UzBuild 2016” w Uzbekistanie, za udział w których otrzymała nagrodę dla najlepszego debiutującego wystawcy oraz targach „TOJ Build 2016” w Tadżykistanie.

A to już wiesz?  Etam nowym najemcą Wola Parku

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Płytki ceramiczne Grupy Paradyż na rynkach Azji Centralnej BIZNES, Handel - Kazachstan, Uzbekistan, Kirgistan, Turkmenistan i Tadżykistan to coraz bardziej perspektywiczne rynki zbytu dla polskich producentów płytek ceramicznych.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy