Data publikacji: 2015-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno uruchomiło punkt sprzedaży w SzczecinieKategoria: BIZNES, HandelSpółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświet
Data publikacji: 2020-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉKategoria: BIZNES, Handel15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawc�
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Wybieram590 – razem dla Polski!Kategoria: BIZNES, Handel#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.
Data publikacji: 2020-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z jedynym w Polsce sklepem CourirKategoria: BIZNES, HandelWywodząca się z Francji sieć sklepów ze sneakersami oferuje klientom obuwie marek zna
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów
Data publikacji: 2020-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intermarché Drive w blisko co 4 sklepie sieciKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermar
Data publikacji: 2016-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejne lodziarnie „u Lodziarzy” w Ełku i SuwałkachKategoria: BIZNES, HandelSieć franczyzowych lodziarni Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” rośn
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niech każdy dzień będzie świętem zwierząt!Kategoria: BIZNES, HandelZwierzęta domowe, z którymi dzielimy nasze życie, odwdzięczają się nam bezgraniczną m
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Endo: W 2020 roku branżę dziecięcą czeka dalszy wzrostKategoria: BIZNES, HandelZgodnie z przewidywaniami ekspertów, rynek produktów dla dzieci będzie rosnąć
Data publikacji: 2019-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łowca traci koszulkę lideraKategoria: BIZNES, HandelW ciągu ostatnich 2 lat, polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych