Data publikacji: 2015-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TapOn buduje lojalność klientów Vipera CosmeticsKategoria: BIZNES, HandelTapOn, system do budowania i zarządzania relacjami z klientem, nawiązał współpracę
Data publikacji: 2018-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HELIO z nagrodą Hermesa 25-leciaKategoria: BIZNES, HandelBakalie HELIO zostały uznane za najbardziej cenioną markę branży FMCG i otrzymały prestiżową statuet
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z ekologicznym certyfikatem BREEAM In-UseKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź, należący do IKEA Centres Polska, został wyróżniony w procesie certy
Data publikacji: 2017-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt rozwija sieć sprzedażyKategoria: BIZNES, HandelJesienią otwarcie kolejnej placówki MediaMarkt we WłocławkuJesienią otwarcie kolejnej placówki we
Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: V Międzynarodowy Festiwal Wina już 09.10.2019 w Warszawie!Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się piąta edycja Międzynarodowego Festiwalu Wina org
Data publikacji: 2016-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ODKRYWAJ, INSPIRUJ SIĘ, EKSPERYMENTUJ ZE SKLEPEM INTERNETOWYM SEPHORA.PLKategoria: BIZNES, HandelSzukasz idealnego świątecznego prezentu, chcesz odkrywać i pozna
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kupujemy w sieci?Kategoria: BIZNES, HandelZakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnym
Data publikacji: 2019-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Społem” WSS Śródmieście świętuje swoje 150-lecie i pokazuje plany na przyszłośćKategoria: BIZNES, Handel„Społem” znaczy razem. Hasło przyświecaj
Data publikacji: 2016-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O czym decydują dzieci w Polsce?Kategoria: BIZNES, HandelNajmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich oso
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów