Rynek handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w pięciu krajach Europy Środkowej wzrósł o 9,5% w 2019 r., osiągając wartość 10,8 mld euro. W 2020 r. spodziewany jest jednak spadek rynku o około 10%.
Wdrożenie zintegrowanej platformy e-commerce do zarządzania przejętymi sklepami internetowymi oraz integracja operacyjna Profit M, przy jednoczesnym planie osiągnięcia progu rentowności – to tylko niektóre z ambitnych celów b
Wiodąca międzynarodowa marka z profesjonalnymi produktami do stylizacji i pielęgnacji paznokci otworzyła swoje stoisko w łódzkim centrum handlowym należącym do IKEA Centres.
Łódzkie centrum handlowe powiększyło swoje portfolio o najstarszą polską markę jubilerską W.KRUK. Nowy najemca zajął w Porcie Łódź powierzchnię ponad 55 mkw.
Polska marka WITTCHEN, producent luksusowych i ręcznie wykonanych produktów skórzanych wzbogaciła ofertę modową Centrum Handlowego Wola Park.
65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie. Najważniejszym aspektem programów lojalnościowych dla konsumentów jest możliwość zarabiania na wszelkich zakupach.
Rok 2017 zapewnił wzrost rynku dystrybucji materiałów budowlanych o prawie 11 procent. Rok bieżący przynosi kontynuację wzrostu, na podobnym poziomie.
Etyka szansą na zachowanie różnorodności handlu
eMAG Polska, sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija współpracę B2B. Dla firm kooperujących ze sklepem oznacza to między innymi możliwość negocjacji cen przy zakupach hurtowych czy dostęp do produ
Etykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywczej - w jaki sposób można je wykorzystać?