Wiadomości branżowe

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych Hitem Roku!!!

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych. Jest to już czwarta nagroda dla Supermarketu US przyznana za jego innowacyjność i wyjątkową funkcjonalność.  Gazeta Bankowa nagradza  od 2002 roku instytucje finansowe, które wdrożyły systemy informatyczne usprawniające działalność i pozwalające na lepszą obsługę klientów. W tym roku po raz pierwszy jednak „Gazeta Bankowa” przyznała tytuł "Rekomendacja Gazety Bankowej" produktom, rozwiązaniom i usługom, mającym szansę stać się Hitami dla instytucji finansowych, a najlepszy projekt z nominowanych otrzymał tytuł Hit Roku dla Instytucji Finansowych. W tegorocznej edycji zgłosiło się wiele wyspecjalizowanych firm informatycznych, tym bardziej nagroda Hit Roku za model Supermarketu była szczególnym wyróżnieniem dla twórców.  Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał w ostatnim czasie już kilka nagród za nowoczesność rozwiązań technologicznych oraz innowacyjność na tle innych produktów oferowanych na

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych. Jest to już czwarta nagroda dla Supermarketu US przyznana za jego innowacyjność i wyjątkową funkcjonalność.  

Gazeta Bankowa nagradza  od 2002 roku instytucje finansowe, które wdrożyły systemy informatyczne usprawniające działalność i pozwalające na lepszą obsługę klientów. W tym roku po raz pierwszy jednak „Gazeta Bankowa” przyznała tytuł "Rekomendacja Gazety Bankowej" produktom, rozwiązaniom i usługom, mającym szansę stać się Hitami dla instytucji finansowych, a najlepszy projekt z nominowanych otrzymał tytuł Hit Roku dla Instytucji Finansowych. W tegorocznej edycji zgłosiło się wiele wyspecjalizowanych firm informatycznych, tym bardziej nagroda Hit Roku za model Supermarketu była szczególnym wyróżnieniem dla twórców. 

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał w ostatnim czasie już kilka nagród za nowoczesność rozwiązań technologicznych oraz innowacyjność na tle innych produktów oferowanych na rynku. Były to m.in.: ALICJA 2007 –  nagroda dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika Twój Styl,  EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku – Merkury 2007” w kategorii produkt za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.  

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Dzięki integracji usług z kontem, klient podaje jedynie w systemie transakcyjnym informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych. Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w mBanku daje również inne korzyści:

  • Tanie płatności miesięczne, których pilnuje mBank za Klienta
  •  Najtańsze na rynku raty
  • Monitoring i pomoc mBanku w procesie likwidacji szkód
  • Dostęp do szczegółów polisy 24/7
  • Sprzedaż i obsługa przez mLinię 
A to już wiesz?  WAKACYJNY RATUNEK NIE TYLKO DLA TURYSTÓW - NAJWAŻNIEJSZE NUMERY ALARMOWE W LECIE

Osoby, które nie są jeszcze klientami mBanku, aby przekonać się o atrakcyjności oferty SUS, mogą skorzystać z kalkulatora dostępnego na stronach internetowych banku. 

W ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych Klienci mogą na razie porównywać i kupować oferty: ·

  • HDI Asekuracja,
  • Benefia,
  • Go!Direct (nowość na rynku dostępna w mBanku),
  • BRE Ubezpieczenia TU S.A.  

BRE Ubezpieczenia i mBank rozszerzyły ofertę produktową o dodatkowe ubezpieczenia m.in. ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne.       

BRE Ubezpieczenia 

Projekt BRE Ubezpieczenia narodził się w czerwcu 2006 roku, kiedy to powstała spółka BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o..
Następnie utworzono towarzystwo ubezpieczeń BRE Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.,
które otrzymało licencję na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.  BRE Bank S.A., który jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jest założycielem BRE Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego.
Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).BRE Ubezpieczenia jest współtwórcą platform internetowych SUPERMARKETU Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MultiBanku. 

mBank

mBank, jako lider innowacyjności na rynku usług finansowych w Polsce, tworzy otwartą platformę finansową, w ramach której Klienci mogą w jednym miejscu, przez Internet i telefon zaspokoić potrzeby z zakresu zarówno usług bankowych, jak i ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych jest pierwszym krokiem w kierunku tworzenia Supermarketu Ubezpieczeń, oferującego dostęp do szerokiej gamy usług ubezpieczeniowych.

Źródło BRE Ubezpieczenia. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy