W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.
Grupa Sarantis właśnie dokonała zakupu polskiej marki kosmetycznej LUKSJA, specjalizującej się w kategorii produktów higieny osobistej.
Co jeśli otrzymamy kolejny ekspres do kawy, bądź książkę, którą już preczytaliśmy? Allegro Lokalnie przychodzi z pomocą i specjalną ofertą dla sprzedających w ramach akcji "Sprzedaj nietrafiony prezent".
Mennica Skarbowa sprzedaje coraz więcej swoich produktów przez internet. Jeszcze niedawno udział kanału online w wolumenie sprzedaży wynosił kilkanaście procent – teraz, w niektórych miesiącach znacznie przekracza nawet 20 p
Firma Heban to galeria ekskluzywnego wyposażenia wnętrz. Jej wizytówką są luksusowe produkty znanych i cenionych marek wnętrzarskich. Jednak to tylko część oferty, bowiem Heban prowadzi także kompleksowe usługi stolarskie i
Sklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Majsterkowicze zrobią zakupy m.in. w Niemczech, Francji, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii.
Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.
Już w najbliższy czwartek mieszkańcy Żywca i Tomaszowa Lubelskiego będą mogli dokonać zakupów sprzętów AGD, RTV, IT w zupełnie nowych salonach NEONET. W Żywcu sklep przenosi się do większego lokalu przy ulicy Żeromskiego
Przychody Grupy Eurocash w trzecim kwartale 2020 r. przekroczyły 7 mld zł i były o 5% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto Grupy Eurocash w okresie lipiec-wrzesień br. sięgnął niemal 37 mln zł i był