Biznes Handel

Port Łódź poszerza ofertę usług telekomunikacyjnych

Port Łódź poszerza ofertę usług telekomunikacyjnych
W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40

Data publikacji: 2017-04-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź poszerza ofertę usług telekomunikacyjnych
Kategoria: BIZNES, Handel

W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.

Port Łódź poszerza ofertę usług telekomunikacyjnych BIZNES, Handel - W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.

W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.

Usługi operatora komórkowego Virgin Mobile, sprzedaż akcesoriów GSM, telefonów komórkowych oraz serwis pogwarancyjny – tak przedstawia się oferta nowych najemców Portu Łódź – Teleakces i Virgin Mobile.

Telakces.com to najszybciej rozwijająca się sieć salonów z akcesoriami do urządzeń mobilnych w Polsce. Obecnie sieć posiada 130 sklepów w Polsce, w Czechach i Norwegii. Spółka istnieje od 2012 roku. Telakces.com podpisał strategiczną umowę z Virgin Mobile i stał się jej kluczowym partnerem na rynku polskim. Tym samym sieć Telakces.com zajmuje się kompleksową obsługą usług Virgin Mobile w Polsce.

Virgin Mobile to wirtualny operator działający w Polsce od 2012 r. w oparciu o infrastrukturę T-Mobile i Play. Świadczy usługi zarówno na zasadzie umów abonenckich, jak również prepaid (na kartę). W minionym roku firma uplasowała się na drugim miejscu w rankingu przenoszenia numerów. Do operatora dołączyło 52 771 nowych numerów telefonicznych.

W 2016 roku Telakces.com i Virgin Mobile, zostali wyróżnieni "ZŁOTĄ SIÓDEMKĄ INWESTYCJI I PRODUKTÓW DLA BIZNESU 2016, KATEGORIA FRANCZYZA GSM".

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Port Łódź poszerza ofertę usług telekomunikacyjnych BIZNES, Handel - W Porcie Łódź otworzył się lokal marek Teleakces.com oraz Virgin Mobile. Najemcy zajęli powierzchnię 40 mkw.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Polacy chętniej sięgają po wełnę

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy