Wiadomości branżowe

Pierwsze miejsce i Godło Jakości Obsługi dla MultiBanku

MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. Bank uzyskał 84 proc. wskaźnik jakości obsługi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od średniego wskaźnika  w branży finansowej.MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Zdobywając najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i po raz trzeci zdobył statuetkę Godło Jakości Obsługi. 84 proc. wskaźnik jakości obsługi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż średnia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl,  udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”). -  Wyniki rankingu cieszą tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiących naszą grupę docelową, jakość i

MultiBank po raz trzeci zostaÅ‚ liderem jakoÅ›ci obsÅ‚ugi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi 2010. Bank uzyskaÅ‚ 84 proc. wskaźnik jakoÅ›ci obsÅ‚ugi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od Å›redniego wskaźnika  w branży finansowej.

MultiBank po raz kolejny znalazÅ‚ siÄ™ na liÅ›cie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. ZdobywajÄ…c najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymaÅ‚ pozycjÄ™ lidera jakoÅ›ci obsÅ‚ugi w kategorii banki i po raz trzeci zdobyÅ‚ statuetkÄ™ GodÅ‚o JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi. 84 proc. wskaźnik jakoÅ›ci obsÅ‚ugi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż Å›rednia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.

W badaniu, za poÅ›rednictwem portalu jakoscobslugi.pl,  udziaÅ‚ wzięło 2 mln konsumentów z caÅ‚ej Polski. Klienci oceniajÄ…c MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatÄ… ofertÄ™ produktowÄ… (bank otrzymaÅ‚ najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsÅ‚ugi” oraz „Oferta, cena, asortyment”). 

–  Wyniki rankingu cieszÄ… tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiÄ…cych naszÄ… grupÄ™ docelowÄ…, jakość i sprawność dziaÅ‚ania to kluczowe czynniki decydujÄ…ce o wyborze partnera finansowego. Ranking, w którym aktywny udziaÅ‚ biorÄ… nasi klienci, jest dla nas istotnym źródÅ‚em oceny oferowanych usÅ‚ug. – mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku. 

Informacje dodatkowe:

Godło Jakości Obsługi 2010
Laureaci GodÅ‚a JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi 2010 to firmy, które zostaÅ‚y wybrane przez 2-milionowÄ… spoÅ‚eczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujÄ…ce najwyższe standardy jakoÅ›ci obsÅ‚ugi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakoÅ›ci obsÅ‚ugi.

SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce badania można znaleźć na oficjalnym serwisie Programu.

Uwagi klientów dotyczÄ…ce MultiBanku.

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Kobiety-PowstaÅ„cy na warszawskiej Rotundzie w 68. rocznicÄ™ wydarzeÅ„

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy