MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. Bank uzyskał 84 proc. wskaźnik jakości obsługi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od średniego wskaźnika w branży finansowej.
MultiBank po raz kolejny znalazÅ‚ siÄ™ na liÅ›cie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. ZdobywajÄ…c najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymaÅ‚ pozycjÄ™ lidera jakoÅ›ci obsÅ‚ugi w kategorii banki i po raz trzeci zdobyÅ‚ statuetkÄ™ GodÅ‚o JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi. 84 proc. wskaźnik jakoÅ›ci obsÅ‚ugi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż Å›rednia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.
W badaniu, za poÅ›rednictwem portalu jakoscobslugi.pl, udziaÅ‚ wzięło 2 mln konsumentów z caÅ‚ej Polski. Klienci oceniajÄ…c MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatÄ… ofertÄ™ produktowÄ… (bank otrzymaÅ‚ najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsÅ‚ugi” oraz „Oferta, cena, asortyment”).
– Wyniki rankingu cieszÄ… tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiÄ…cych naszÄ… grupÄ™ docelowÄ…, jakość i sprawność dziaÅ‚ania to kluczowe czynniki decydujÄ…ce o wyborze partnera finansowego. Ranking, w którym aktywny udziaÅ‚ biorÄ… nasi klienci, jest dla nas istotnym źródÅ‚em oceny oferowanych usÅ‚ug. – mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku.
Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2010
Laureaci GodÅ‚a JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi 2010 to firmy, które zostaÅ‚y wybrane przez 2-milionowÄ… spoÅ‚eczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujÄ…ce najwyższe standardy jakoÅ›ci obsÅ‚ugi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakoÅ›ci obsÅ‚ugi.
SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce badania można znaleźć na oficjalnym serwisie Programu.
Uwagi klientów dotyczÄ…ce MultiBanku.