Wiadomości branżowe

Pierwsza w Polsce konferencja Social Enterprise 2012 już 22-23 października w Warszawie

Pierwsza w Polsce konferencja Social Enterprise 2012 już 22-23 października w Warszawie
NoNoobs.pl S.A. organizuje pierwszą w Polsce konferencję Social Enterprise, której głównym tematem będzie wykorzystanie przestrzeni socialowej przez firmy.Błyskawiczna ekspansja social mediów oraz narzędzi na nich opartych szybko zmienia komunikację firm ze swoimi klientami, stawia nowe wyzwania przed działami sprzedaży, marketingu czy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Pojawiła się ogromna ilość nowych narzędzi i sposobów dotarcia, które stały się kluczowe w utrzymywaniu relacji, sprzedaży oraz budowaniu społeczności wokół marek, produktów czy usług. Social CRM, social commerce, social pr, social hr, crowdfunding, crowdsourcing to tylko niektóre z najciekawszych trendów. Sukcesy Facebooka, Twittera, LinkedIn, YouTube czy NK świadczą o szybkim wzroście zaangażowania użytkowników i firm w przestrzeni społecznościowej. Zaawansowane narzędzia wsparcia dla firm tworzą tacy giganci oprogramowania biznesowego jak IBM, Salesforce.com czy SAP, którzy dostrzegają, że bycie social enterprise nie jest już trendem przyszłości, a koniecznością ad 2012. Konferencja Social Enterprise 2012,

NoNoobs.pl S.A. organizuje pierwszą w Polsce konferencję Social Enterprise, której głównym tematem będzie wykorzystanie przestrzeni socialowej przez firmy.

Błyskawiczna ekspansja social mediów oraz narzędzi na nich opartych szybko zmienia komunikację firm ze swoimi klientami, stawia nowe wyzwania przed działami sprzedaży, marketingu czy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Pojawiła się ogromna ilość nowych narzędzi i sposobów dotarcia, które stały się kluczowe w utrzymywaniu relacji, sprzedaży oraz budowaniu społeczności wokół marek, produktów czy usług. Social CRM, social commerce, social pr, social hr, crowdfunding, crowdsourcing to tylko niektóre z najciekawszych trendów. Sukcesy Facebooka, Twittera, LinkedIn, YouTube czy NK świadczą o szybkim wzroście zaangażowania użytkowników i firm w przestrzeni społecznościowej. Zaawansowane narzędzia wsparcia dla firm tworzą tacy giganci oprogramowania biznesowego jak IBM, Salesforce.com czy SAP, którzy dostrzegają, że bycie social enterprise nie jest już trendem przyszłości, a koniecznością ad 2012. Konferencja Social Enterprise 2012, którą organizuje NoNoobs.pl S.A. w Warszawie ma odpowiedzieć na kluczowe pytania. Jak ma radzić sobie firma w tym dynamicznym świecie? Jak wykorzystywać social media wewnętrznie i zewnętrznie do zwiększania zaangażowania pracowników i klientów? Jak przekształcić firmę w social enterprise i jak stosować zaawansowane oprogramowanie wspierające? Jak czerpać wiedzę o firmie i produkcie z przestrzeni społecznej? Wreszcie, jak zwiększyć przychody i zyski dzięki rewolucji SM?

Konferencję otwiera prezentacja wyników badania „Social Enterprise Study” przeprowadzonego przez markę Connect, wspólną markę badawczą instytutu badania rynku TNS Polska i komórki badawczej Research.NK we współpracy z NoNoobs.pl. Pokażemy nie tylko zakres stosowania mediów społecznościowych polskich przedsiębiorstwach. Dowiemy się m.in., w jakim zakresie przedsiębiorstwa korzystają z możliwości prowadzenia działań promocyjnych, sprzedażowych czy crowdsourcingowych w sieci? Jakie kanały są najpopularniejsze, a jakie dotąd nie znalazły uznania w polskich firmach? Czy firmy traktują swoją obecność w social media jako działanie ad hoc, czy też śmiało i konsekwentnie budują tam swoją obecność? Czy korzystają przy tym ze wsparcia, jakie oferują profesjonalne agencje czy raczej decydują się na budowanie kompetencji wewnątrz własnej organizacji? Czy i w jakim zakresie wspierają się dostępnymi na rynku systemami informatycznymi takim jak social CRM, systemy monitoringowe? W końcu, czy pokładane w mediach społecznościach nadzieje znalazły odzwierciedlenie w uzyskiwanych efektach i jak na podstawie dotychczasowych doświadczeń firmy postrzegają przyszłą rolę przestrzeni socialowej w profesjonalnie zarządzanym przedsiębiorstwie i w portfelu wykorzystywanych mediów?

A to już wiesz?  Nowe najlepiej z MultiBankiem

?Social Enterprise 2012 to pierwsza edycja naszej konferencji skierowanej do firm dużych i średnich, która dostarczy wiedzy na temat zmian w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej związanej z rewolucją socialową – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizator konferencji – Praktycznie żadna firma może sobie pozwolić na brak działań w przestrzeni social media. Dotyczy to coraz większej liczby działów w firmie. Dział rekrutacji i szkoleń używa narzędzi social hr, dział sprzedaży wspiera się social commerce, dział badań i nowych produktów używa crowdsourcingu, a dział marketingu koordynuje działania różnych agencji. Odpowiedni poziom zaangażowania podtrzymuje silnik gamifikacyjny premiujący istotne dla firmy aktywności. Rdzeń to zaawansowane rozwiązanie social enterprise, które pozwala na grupową pracę, interakcję, wyłanianie najlepszych pomysłów czy crowdsourcing wewnętrzny umożliwiający jak najlepsze wykorzystanie masowej inteligencji jej pracowników. Science Fiction? Już nie. Zapraszamy na pierwsza edycję Social Enterprise 2012 – dodaje Sokołowski.?

Ważnym blokiem podczas konferencji, którego partnerem merytorycznym jest platforma MillionYou.com, jest blok ?Crowdsourcing?, poświęcony narzędziu wykorzystywanym do twórczego angażowania konsumentów w świat marki. Na zaproszenie MillionYou.com oraz NoNoobs.pl S.A. do Polski przyjeżdżają expertci rynkowi. Z Nowego Jorku – Ted Rubin ? specjalista ds. strategii w social marketingu, Chief Social Marketig Officer firmy Collective Bias, twórca terminu ROR (Return on Relationship), który ma fundamentalne znaczenie przy budowaniu zaangażowanej, wielomilionowej społeczności. Autor książki o tym samym tytule. W ramach bloku Crowdsourcing wygłosi on prezentację na temat znaczenia budowania przez marki trwałych relacji z konsumentem. Z Londynu – Christopher Lockwood, założyciel agencji consultingowej Generation Create, wcześniej Head of Invention domu mediowego Mindshare, specjalista w dziedzinie branded content. W ramach bloku Crowdsourcing wygłosi prezentację na temat social oraz branded content.

?Crowdsourcing jest obecnie jednym z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej na świecie. Firmy zdając sobie sprawę z jego potencjału, prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie zjawiska w swoich działaniach marketingowych oddając tym samym promocję swoich marek w ręce konsumentów. Według Wall Street Journal oraz raportu Enterprise Crowdsourcing platformy crowdsourcing.org w 2011 roku dostarczyciele usług crowdsourcingowych odnotowali 75-procentowy wzrost przychodów do 376 mln USD, w porównaniu z 215 mln USD w 2010 i 141 mln USD w 2009. W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie kampaniami crowdsourcingowymi także w Polsce.

A to już wiesz?  3M najbardziej pożądanym pracodawcą roku

Docenienie mądrości ?tłumu? to jednak nie wszystko. Następnym krokiem jest efektywne wykorzystanie jego potencjału w działaniach marketingowych marki. W świecie, w którym wszyscy kontrybuujemy, tworząc content czy też wymyślając pomysły, firmy mogą to wykorzystać, aby zaangażować ludzi w świat swojej marki właśnie poprzez crowdsourcing. O tym właśnie opowiemy podczas konferencji Social Enterprise 2012 w ramach bloku ?Crowdsourcing? – powiedziałJan Kasprzycki-Rosikoń– Managing Director & Partner, MillionYou.com?

?Na Konferencję Social Enterprise 2012 zaprosiliśmy ekspertów, którzy od lat działają na tym rynku – mówi Agnieszka Świtkowska,  co-founder NoNoobs.pl S.A. – Łukasz Misiukanis z Socializera czy Krzysztof Gagackiz Livebrand, z sukcesem prowadzą swoje firmy, warto od nich uczyć się najlepszych praktyk. Działania w przestrzeni socialowej dotyczą praktycznie wszystkich aspektów funkcjonowania firmy, więc warto już teraz budować kompetencje social mediowe w całej organizacji. Derek Mc Donnell z Salesforce,

Janek Zając z Sotrendera czy Anna Miotk z Newspoint przybliżą nam oprogramowanie narzędzia i metody pomocne w działaniach socialowych. Jak wybrać odpowiednie narzędzia dla własnego biznesu? Jakie wskaźniki mierzyć, żeby wiedzieć czy nasze strategie są skuteczne? Wreszcie jak działać, żeby nasz biznes wzrastał dzięki obecności i wykorzystaniu social media – dodaje Świtkowska.?

Technologia jest podstawą wielu rewolucji i nie inaczej jest w tym wypadku. To właśnie dzięki niej otwierają się nowe możliwości, narzędzia, koncepcje czy usługi, które powodują, że praktycznie każda firma czy organizacja powinna się na nie przygotować. Podczas konferencji będziemy mogli zapoznać się rozwiązaniami i koncepcjami takich gigantów jak IBM czy Salesforce.com, którzy tworzą oprogramowanie social enterprise. Według IDC wartość rynku oprogramowania w tym segmencie wzrośnie z 800 milionów dolarów w roku 2011 do 4,5 miliarda dolarów w roku 2016! Microsoft kupił Yammera za 1,2 miliarda dolarów, a Salesforce.com Buddy Media, Chattera i Radiana6. Zbrojenia trwają. W reklamie jednego z dostawców CEO Burberry, Angela Ahrends mówi: jeśli nie będziesz social enterprise za 5 lat to nie wiem jak będzie wyglądał Twój biznes. Warto przygotować się na to już dziś!

A to już wiesz?  Ingolf Wunder wystąpi z NOSPR

 

Organizatorem konferencji jest NoNoobs.pl S.A. www.nonoobs.pl

Głównymi Partnerami Konferencji są: Socializer, Livebrand, mint media oraz Newspoint.

Partnerem bloku Crowdsourcing jest MillionYou.

 

Social Enterprise 2012:

http://www.socialenterprise.pl/

 

Program Social Enterprise 2012:

http://www.socialenterprise.pl/program

 

Rejestracja na Social Enterprise 2012:

http://www.socialenterprise.pl/rejestracja-na-konferencje

Źródło nonoobs.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy