Biznes

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci

Data publikacji: 2020-01-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów
Kategoria: BIZNES,

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów BIZNES, - Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów BIZNES, - Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Trzecia edycja rankingu „Równi w Biznesie” z nowymi produktami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy