Troska o środowisko oraz chęć wspierania lokalnych przedsiębiorców stają się ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje konsumenckie Polaków.
Polska Grupa Supermarketów jest zszokowana propozycjami rządu, zakładającymi stawki 0,7% i 1,3% podatku od przychodów sieci handlowych. To wyraźny sygnał, że stawki będą preferencyjne dla zagranicznych, dużych sieci i zrujnu
Mimo, że sezon wyprzedaży dopiero się rozkręca, niektóre sklepy i butiki Galerii Grafitt już zaskakują klientów wysokimi rabatami.
Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.
Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują
Polska Sieć Handlowa Lewiatan z okazji 25-lecia organizuje dla swoich klientów loterię urodzinową. Na zwycięzców czeka 10 samochodów osobowych Toyota oraz 100 tys. toreb na zakupy.
Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarch�
Od teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sklepie Żabka. Od 6 grudnia br. sieć Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski.
Zakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnymi ze względu na wygodę oraz szeroką dostępność bogatej oferty w jednym miejscu. Jakie zatem trendy można wska
Mall.pl, jeden z najważniejszych liderów e-commerce w Polsce będący częścią międzynarodowej grupy e-commerce Mall Group z sukcesem działa na 7. rynkach europejskich, dominując w rejonie CEE. Przyszedł czas na nową strategi�