Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej.
Od lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci. Wraz z nią pojawiło się wiele nowych udogodnień, w tym możliwość robienia zakupów przez Internet.
Rozporządzenie Unii Europejskiej 1169/2011 wchodzi za kilka miesięcy w życie. Co będzie ono oznaczało dla konsumentów i producentów, mówi Sebastian Starzyński z agencji badawczej ABR SESTA.
Już od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyjątkowych produktów z "Repertuaru Ofert Tygodniowych”
Empik chce jeszcze lepiej obsługiwać rynek dystrybucji biletów i promocji wydarzeń, inwestując w polską aplikacją Going. – młody start-up, który w szybkim tempie zdobywa nowych użytkowników.
Od 8 marca w szwedzkich multimarketach Jula można odebrać nowy, bezpłatny „Katalog wiosenny 2017”.
Technologie jutra zawitały również do takich urządzeń jak grille czy wędzarnie. Już wkrótce będzie można wędzić za pomocą smartfona.
Tesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące skali marnowania żywności. Zgodnie z zestawieniem za miniony rok finansowy, firma zmniejszyła ilość wyrzucanej żywności o 33% rok do roku.
Vendmedia, czyli zarządzane internetowo monitory, wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej - to nowy, autorski produkt białostockiej firmy P2V Polska dla zakładów pracy, biur i instytucji.
Wiesz, że pomarańczowe warzywa i owoce zapewniają promienną cerę, żółte poprawiają odporność, a różowe metabolizm? Fioletowe mają wpływ na samopoczucie, bordowe na krążenie, a zielone orzeźwiają.