Przychody z cyfrowych kanałów sprzedaży w II kwartale 2020 r. wzrosły o bezprecedensowe 71% w porównaniu z poprzednim rokiem. To największy przyrost, jaki odnotowaliśmy od czasu uruchomienia Indeksu Zakupów siedem lat temu.
Wiele firm rozważa rozwinięcie swojej działalności poprzez import i eksport różnego rodzaju produktów. Obawy przed skomplikowanymi procedurami mogą ich jednak zniechęcać do podjęcia takiego kroku. Okazuje się tymczasem, że
Bricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie Śląskiej został otwarty kolejny sklep sieci zarządzanej przez Grupę Muszkieterów. Placówka oferuje dostęp do szerokiej gamy produktów niezbędnych do codzienn
Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek �
Sieć KiK uzupełni ofertę Galerii Neptun, oddając salon do dyspozycji klientów już 25 kwietnia.
Maskujące ubranie zimowe i innowacyjne tkaniny mundurowe prezentuje na XXII Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego w Kielcach spółka Andropol S.A.
Od ponad 30 lat, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella sprawia, że nieustannie otwierane są nowe punkty sprzedaży, a te istniejące sukcesywnie poddawane są remodelingom.
Aż 84 proc. Polaków twierdzi, że odczuwa skutki pandemii. Obawiamy się, że obecna sytuacja będzie skutkować dalszym wzrostem cen żywności (79 proc. respondentów), możliwością zachorowania kogoś bliskiego (72 proc.) oraz b
Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Czy w czasie pandemii można prowadzić biznes, który odniesie sukces? Ekspert wyjaśnia na przykładzie, jak można usprawnić działanie organizacji w trudnym dla gospodarki czasie.