15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacj
Zatowarowanie placówek handlowych jest wysokie, a sytuacja pandemiczna sprawia, że sprzedaż może być mniejsza, niż miało to miejsce w poprzednich latach. Koszty mogą być zatem wysokie
Aby skorzystać z programu Fundacji Polska Bezgotówkowa, wystarczy udać się do najbliższego Banku Spółdzielczego SGB. Dzięki współpracy Banków z operatorem First Data jest to możliwe już od pierwszego dnia funkcjonowania pr
Właściciele sklepów Bricomarché regularnie odprowadzają podatek dochodowy do urzędów skarbowych, które następnie zasilają budżety poszczególnych gmin. Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku wysokość odprowadzonego przez B
Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój sieci Bricomarché. 26 lutego br. odbyło się uroczyste otwarcie sklepu pod tym szyldem w Bytomiu.
Od 8 marca w szwedzkich multimarketach Jula można odebrać nowy, bezpłatny „Katalog wiosenny 2017”.
Nie ma chyba nic lepszego w chłodny jesienno-zimowy wieczór od pysznego, aromatycznego i przyjemnie rozgrzewającego napoju.
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopols
W Strzelcach Krajeńskich powstała druga placówka sieci handlowej Netto. Już od 20 lutego strzelczanie będą mogli zrobić zakupy w nowo otwartym sklepie, który w całości funkcjonuje zgodnie z konceptem 3.0. Detalista kontynuuje
22 października 2018 r. globalny producent dermo kosmetyków Pierre Fabre Dermo-Cosmetique uruchomił pierwszy e-sklep w Europie. OEX E-Business został wyłącznym partnerem logistycznym e-commerce marki w Polsce.