Prawie 80 proc. internautów w USA deklaruje chęć dokonywania transgranicznych zakupów online. Już w zeszłym roku nabyli oni w ten sposób towary za ponad 80 miliardów dolarów. Do 2020 roku 50% całego amerykańskiego e-commerce
RTV EURO AGD, wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, rozszerzyło współpracę z marką Haier – wiodącym producentem sprzętu AGD – w ramach której wprowadza do swojego asortymentu nowe, zaawansowane technologic
Idąca z duchem czasu, ale jednocześnie klasyczna. Modna i delikatna, ale zawsze zauważalna – taka właśnie jest biżuteria Selfie Jewellery. Oferta polskiej marki jest dostępna w Galerii Krakowskiej.
Jak zdobyć lojalność klientów, dzięki czemu zadbasz o lepsze jutro swojej firmy?
Glovo uruchamia nową społeczną platformę. Glovo Access to otwarcie funkcjonalności aplikacji dla zaangażowanych społecznie organizacji pozarządowych realizujących cele charytatywne. Dzięki nowej platformie, partnerzy zyskają
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii, rozwiązań cyfrowych, sprzętu RTV oraz AGD, otwiera kolejny salon agencyjny. Od 5 marca z bogatej oferty będą mogli korzystać mieszkańcy Suwałk. Będzie to na
Pierwsze bezpłatne urządzenie trafiło do właściciela stoiska owocowo-warzywnego na warszawskim bazarku. Jego klienci mogą już zapłacić kartą, telefonem lub BLIK-iem
W Strzelcach Krajeńskich powstała druga placówka sieci handlowej Netto. Już od 20 lutego strzelczanie będą mogli zrobić zakupy w nowo otwartym sklepie, który w całości funkcjonuje zgodnie z konceptem 3.0. Detalista kontynuuje
Portfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum. Pierwszych zakupów klienci będą mogli dokonać najpóźniej w listopadzie br.
W Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od teraz klienci zyskują jeszcze bogatszy wybór odzieży przeznaczonej dla profesjonalnych sportowców, amatorów i miłośników mody