W odpowiedzi na prośby przedsiębiorców zainteresowanych konkursem „Herosi Innowacyjności” Eurocash podjął decyzję o przedłużeniu zbierania wniosków konkursowych do 24 lipca, do końca dnia.
Pod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trzecie miejsce w Europie, po Francji i Bułgarii.
Na polski rynek dermokosmetyków dla kobiet wkraczają właśnie szampony BIOXSINE DERMAGEN DLA KOBIET.
Jak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szampon�
Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategori
W sobotę 25 kwietnia otwarty został salon w Galerii Leszno. Sklepy LANĈERTO powstaną również w Bydgoszczy i Katowicach.
Kompleksową ofertę skierowaną do energetyki i przemysłu prezentuje Automatyka Pomiary Sterowanie S.A podczas Międzynarodowych Targów Automatyki i Pomiarów AUTOMATICON 2015.
Pandemia koronawirusa to sytuacja bezprecedensowa, która zmienia sposób myślenia, życia i pracy w ujęciu globalnym. Każdego dnia na pierwszej linii frontu z rozprzestrzeniającym się wirusem walczą pracownicy placówek ochrony
To, że klient trafił na naszą stronę internetową to tylko część drogi do sukcesu jakim jest udana transakcja. Według SalesBee tylko 3 na 100 klientów gości e-sklepów dokonuje zakupu. Zanim do niego dojdzie konsument musi zn
Sieć handlowa Netto rozbudowuje sieć swoich sklepów w stolicy Polski. Otwarcie nowej, szóstej placówki dyskontera w Warszawie, odbędzie się w czwartek, 5 listopada br.