Wiadomości branżowe

ING jedną z najcenniejszych marek w Polsce

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w rankingu najmocniejszych marek w kategorii finanse.  Ranking został przeprowadzony przez redakcję dziennika Rzeczpospolita. Zajęcie drugiego miejsca w rankingu przez ING jest wynikiem dobrego zarządzania marką. Na wyróżnienie wpływ ma również spójna polityka marketingowa oraz wydatki reklamowe. Zwycięzcą został PKO BP, a za trzecią markę w kategorii finanse uznano PZU. Ranking "Rzeczpospolitej" jest jedynym zestawieniem marek w Polsce, które jest oparte na twardych danych finansowych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów. W tym roku został przeprowadzony po raz piąty i objęto nim 400 marek.

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w rankingu najmocniejszych marek w kategorii finanse.  Ranking został przeprowadzony przez redakcję dziennika Rzeczpospolita.

Zajęcie drugiego miejsca w rankingu przez ING jest wynikiem dobrego zarządzania marką. Na wyróżnienie wpływ ma również spójna polityka marketingowa oraz wydatki reklamowe. Zwycięzcą został PKO BP, a za trzecią markę w kategorii finanse uznano PZU.

Ranking "Rzeczpospolitej" jest jedynym zestawieniem marek w Polsce, które jest oparte na twardych danych finansowych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów. W tym roku został przeprowadzony po raz piąty i objęto nim 400 marek.

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Projekt Studio: nowa przestrzeń pokazowa 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy