Niemiecki Związek Handlu przyznaje swoją nagrodę, by docenić najciekawsze i najbardziej innowacyjne rozwiązania wdrożone w sklepach w minionym roku. Czego od laureatów mogą nauczyć się polscy kupcy?
Wygodny dojazd, duży parking, sąsiedztwo innych sklepów – to zalety nowej lokalizacji salonu NEONET w Galerii Awangarda w Bartoszycach. Z okazji Wielkiego Otwarcia, już 7 kwietnia od godziny 9.00 na klientów będą czekać wyją
Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu.
Sendit, największy w Polsce broker usług kurierskich, właściciel serwisu Bliskapaczka.pl, specjalizującego się w dostawach do punktu, sprawdził, w jaki sposób Polacy korzystali z przesyłek kurierskich dostarczanych do punktów
Poduszeczki wieprzowe w leśnych smakach, pasztet drobiowy z rodzynkami oraz kaczka z gruszką – to nowości w tegorocznej świątecznej ofercie firmy LECH-Garmażeria Staropolska. Firmowe sklepy przyjmują też zamówienia na typowe
Po wystartowaniu z zupełnie nową stroną e-market zapytał blisko 700 swoich aktualnych Klientów co sądzą o nowej stronie www i zastosowanych narzędziach. – Jest dobrze, ale dalej pracujemy nad udoskonaleniem naszego serwisu �
W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. W nowej kampanii marka wykorzystuje też apli
Z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatniego roku aż o 17 punktów procentowych wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych.
Handel detaliczny stale ewoluuje, co wymaga od sklepów szybkiego reagowania na zmiany zachodzące na rynku. Jednocześnie placówki powinny utrzymywać stały, wysoki poziom usług pozwalający budować lojalność klientów
Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w reklamy