Wiadomości branżowe

Gala European Trusted Brands 2008

Gala European Trusted Brands 2008
W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest zaufanie konsumentów. Zwycięskim markom przyznano Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2008. Wieczór uświetniły pokazy gimnastyczno-artystyczne, a także wyjątkowy koncert Urszuli Dudziak. Dla gości Gali przygotowano wiele sportowych - i nie tylko - atrakcji. Goście mieli okazję podziwiać pokaz gimnastyki artystycznej w wykonaniu wielokrotnych medalistów Mistrzostw Polski, a także pokaz akrobatyczny w wykonaniu vice-mistrzyń Polski. Specjalnie dla gości Gali European Trusted Brands zaprezentowano nową dyscyplinę sportową Wu-shu. Premierowy pokaz tej dyscypliny odbędzie się na tegorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. Podczas uroczystego wieczoru nie zabrakło również atrakcji muzycznych. Wieczór uświetnił występ artystki o międzynarodowej sławie - Urszuli Dudziak. Całą uroczystość prowadzili znani dziennikarze sportowi: Paulina Chylewska i Przemysław Babiarz.Podczas wieczoru, w atmosferze przygotowań

W środę, 23. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostali mistrzowie dyscypliny, którą jest zaufanie konsumentów. Zwycięskim markom przyznano Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2008. Wieczór uświetniły pokazy gimnastyczno-artystyczne, a także wyjątkowy koncert Urszuli Dudziak. 

Dla gości Gali przygotowano wiele sportowych – i nie tylko – atrakcji. Goście mieli okazję podziwiać pokaz gimnastyki artystycznej w wykonaniu wielokrotnych medalistów Mistrzostw Polski, a także pokaz akrobatyczny w wykonaniu vice-mistrzyń Polski. Specjalnie dla gości Gali European Trusted Brands zaprezentowano nową dyscyplinę sportową Wu-shu. Premierowy pokaz tej dyscypliny odbędzie się na tegorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. Podczas uroczystego wieczoru nie zabrakło również atrakcji muzycznych. Wieczór uświetnił występ artystki o międzynarodowej sławie – Urszuli Dudziak. Całą uroczystość prowadzili znani dziennikarze sportowi: Paulina Chylewska i Przemysław Babiarz.

Podczas wieczoru, w atmosferze przygotowań do rywalizacji olimpijskich, uhonorowani zostali mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Zwycięskie marki otrzymały Złote i Kryształowe Statuetki – Godła Zaufania European Trusted Brands 2008.

Złote Godła European Trusted Brands 2008 otrzymały marki, które były spontanicznie wskazywane przez respondentów, jako godne zaufania w swojej kategorii. Laureatami zostali: Volkswagen, Amica, Toshiba, Nokia, ERA, Sony, Orbis Travel, PKO BP, Visa, PZU, Neostrada TP, Orlen, Centrum, Apap, Gripex, L’Oréal Paris, Avon, Nivea, Vizir, Nestlé, TVN, Winiary, Herbapol Lublin, Dr. Oetker, Tymbark, Blend-a-Med, Domestos, Kujawski, Biovital, Pioneer Pekao.
 
Kryształowe Godła European Trusted Brands 2008 przyznane zostały markom, które otrzymały od respondentów najwyższe noty w takich kryteriach, jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta. Laureatami Kryształowych Statuetek zostali: Peugeot, Electrolux, Lenovo, Nokia, Plus, Canon, Itaka, Lukas Bank, Visa, ING Nationale Nederlanden, Allegro.pl, Shell, Vigor, Nurofen, Polopiryna, Dove, Adidas, Vichy, Persil, Nestlé, Discovery, Danone, Boiron, Winiary, Hortex, Lacalut, Cif, Monini, Biovital, ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. 

A to już wiesz?  Fascynujący świat elektrowni wodnych - ENERGA na Bałtyckim Festiwalu Nauki

W badaniu European Trusted Brands 2008 Europejczycy wybierali marki godne zaufania w 30 kategoriach: 20 wspólnych we wszystkich badanych krajach i 10 wybieranych lokalnie. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 23 651 respondentów, w tym 1 012 Polaków. European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Badanie to jest jedynym w Europie, które oprócz tematyki marketingowej bada również nastroje społeczne i każdego roku pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka. European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w okresie sierpień – październik 2007 r. w 16 krajach europejskich, łącznie z Rosją (Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry i Wielka Brytania).   

Dodatkowe informacje znajdują się na stronie: www.markigodnezaufania.pl 

Źródło Tarsago Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy