Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług.
Akcja „Jeżdżę i pomagam” przeprowadzona przez Centrum Handlowe Europa Centralna otrzymała nagrodę w kategorii „Kampania CSR Roku” w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży nieruchomości komercyjnych - PRCH R
Wyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepach stacjonarnych. Jednak od kilku lat w te dni prawdziwe oblężenie przeżywają sklepy internetowe.
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 rozpoczną się już za kilka dni.
E-commerce rozwija się w szaleńczym tempie, co wynika ze stale rosnących potrzeb konsumentów i zwiększających się możliwości sprzedawców internetowych. Polscy e-sprzedawcy mogą teraz liczyć na dodatkowe wsparcie, jakie zape
Przez niemal miesiąc Sfera będzie obchodzić swój kryształowy jubileusz. Z okazji 15 lat przygotowano niespodzianki, które zadowolą nawet najbardziej wymagających gości tego największego centrum handlowego na Podbeskidziu
Już w niedalekiej przyszłości tradycyjne zakupy mogą odejść do lamusa. Co je zastąpi na globalną skalę?
Sieć restauracji Pizza Hut planuje dynamicznie rozwijać format Express, zarówno pod względem liczby lokalizacji jak i samej oferty. Do menu wprowadzono właśnie nowość produktową – Flatbread Pizza, którą marka kieruje do kl
ID Logistics wygrywa przetarg na obsługę sieci handlowej E. Leclerc. Operator będzie zarządzać budowanym centrum dystrybucyjnym w Woli Rakowej k/Łodzi. Jego uruchomienie operacyjne i realizacja pierwszych dostaw do sklepów zosta
Coraz większe nasycenie konsumpcyjne krajów europejskich zmusza koncerny do poszukiwań nowych rynków zbytu. Kierunkiem, który cieszy się rosnącą popularnością i ma duże perspektywy wzrostu, jest Azja.