Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu.
Sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0.
Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet.
Zmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, dłuższe taśmy kasowe oraz odświeżona szata graficzna wnętrza i elewacji te i inne udogodnienia zostały wprowadzone w supermarkecie Interma
Sieć Intermarché rozwija usługę Drive. Od połowy stycznia br. z udogodnienia mogą korzystać także mieszkańcy Legnicy w województwie dolnośląskim.
W październiku NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, świętować będzie dwunaste urodziny.
Sklepy DIY pozostają otwarte w większości europejskich krajów, mimo coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Majsterkowicze zrobią zakupy m.in. w Niemczech, Francji, Belgii, Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Hiszpanii.
W pierwszym kwartale br. spółka zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych TXM textilmarket otworzyła 9 nowych sklepów. TXM S.A., wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, w całym 2015 roku planuje otwarcie łą
Łódzkie centrum handlowe, należące do IKEA Centres Polska, powiększyło portfolio marek o JYSK GROUP. Nowy najemca zajął powierzchnię 900 mkw.
Firma LANĈERTO była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015.