„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel.
Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w reklamy
Zamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie powstrzymało Galerii Klif i Domu Mody Klif przed zaangażowaniem się w łagodzenie skutków pandemii. Marka wspomaga najemców, klientów oraz społeczność lokalną. Z jej ws
Wraz z początkiem wakacji w ofercie Krynki, podlaskiego producenta wód i napoi, pojawił się zupełnie nowy produkt.
Żabka Polska, mimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią, w tym roku dokonała największych w swojej historii inwestycji w rozwój nowoczesnej i przyjaznej środowisku sieci logistycznej. Ostatnią z nich jest uruchomienie 7. centr
Z Zenonem Dudkiem, właścicielem galerii kolorów Bonus w Kołobrzegu, gdzie Sigma Coatings postawiła swoją pierwszą w Polsce zabudowę sklepową, rozmawialiśmy o sile visual merchandisingu.
Najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak popularność korzystania z tej formy promocji spadła. Z kolei wzrosło zainteresowanie konkursami i wydarzeniami specjalnymi.
Już w lipcu na aukcję w serwisie eBay.co.uk trafi 30 par oryginalnych butów Adidas Samba zaprojektowanych przez gwiazdy, takie jak Elton John, Pharrell Williams, Marc Jacobs, David Beckham, Kate Moss czy Naomi Campbell.
Do stałej oferty firmy DYNAMIC Centrum Grilla trafiły cyfrowe termometry do mięsa wiodącego producenta firmy iDevices. Dzięki inteligentnej technologii i łączności Bluetooth urządzenia te powiadomią nas kiedy grillowane produ
Złote Tarasy rozpoczęły przebudowę kompleksu toalet. W skład przebudowywanego kompleksu weszły także toaleta dla niepełnosprawnych, osobne kabiny toaletowe dla dzieci, „strefa wypoczynku” oraz korytarz łączący kompleks t