Data publikacji: 2019-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Sarantis ogłasza przejęcie marki Luksja w PolsceKategoria: BIZNES, HandelGrupa Sarantis właśnie dokonała zakupu polskiej marki kosmetycznej LUKSJA, specja
Data publikacji: 2014-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KONSMETAL ZDOBYŁ ZŁOTO NA TARGACH ZABEZPIECZEŃ SECUREX 2014Kategoria: BIZNES, HandelPodczas jubileuszowej, 20. edycji wydarzenia najnowszy produkt z oferty KONSME
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie korzyści przynosi sklepom technologia RFID w i dlaczego FEFO to zysk?Kategoria: BIZNES, HandelSpożywczy handel detaliczny stoi dziś przed kompleksowymi wyzw
Data publikacji: 2015-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują kawę prawie najtaniej w EuropieKategoria: BIZNES, HandelPod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trz
Data publikacji: 2017-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Delia Cosmetics w gronie najemców Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź poszerzył ofertę beauty o znaną polską markę kosmetyczną. Swój sklep w �
Data publikacji: 2016-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salony NEONET we Wrześni i Szczecinku zmieniają adresyKategoria: BIZNES, HandelOgólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT konsekwentnie umacnia swą
Data publikacji: 2020-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco eliminuje nieprzetwarzalny plastik z opakowań swoich produktówKategoria: BIZNES, HandelW lutym 2019 roku Tesco ogłosiło, że usunie ze składów opakowań
Data publikacji: 2017-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Madonna 2w1 od marki Indigo – sportowy szyk i wygodaKategoria: BIZNES, HandelWózek Madonna 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO*. Jest to now
Data publikacji: 2020-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Logistyka nie zwalnia tempa: Green Factory Logistics buduje nowy magazynKategoria: BIZNES, HandelAby sprostać wymaganiom dzisiejszego rynku i wyjść naprzeciw klie
Data publikacji: 2017-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa producentów na świecie planuje do 2022 r. wdrożyć technologie ubieralneKategoria: BIZNES, HandelWiększość ankietowanych producentów zamierza wykorzys