Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2019-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Sarantis ogłasza przejęcie marki Luksja w PolsceKategoria: BIZNES, HandelGrupa Sarantis właśnie dokonała zakupu polskiej marki kosmetycznej LUKSJA, specja
Data publikacji: 2017-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skandynawska sieć sklepów postawiła na Port ŁódźKategoria: BIZNES, HandelŁódzkie centrum handlowe, należące do IKEA Centres Polska, powiększyło portfolio
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wejść do sieci sklepów spożywczych?Kategoria: BIZNES, HandelDla niedużej firmy wprowadzenie produktów do sieci sklepów spożywczych stanowi poważne wyzwa
Data publikacji: 2015-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Model grupy zakupowej alternatywą dla franczyzyKategoria: BIZNES, HandelCoraz więcej firm stawia na taki model współpracy, który pozwala, w porównaniu do franc
Data publikacji: 2020-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie firmy powołały Związek Polskich Pracodawców Handlu i UsługKategoria: BIZNES, HandelPolskie firmy, twórcy takich marek jak Apart, CCC, Kazar, Lancerto,
Data publikacji: 2020-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉKategoria: BIZNES, Handel15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawc�
Data publikacji: 2017-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hard – Ice na targach cukierniczych w KatowicachKategoria: BIZNES, HandelVIII edycja Targów Cukierniczych, Piekarniczych i Lodziarskich SweetTARGi to kolejna
Data publikacji: 2017-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fakty i mity o zakupach onlineKategoria: BIZNES, HandelFakty i mity o zakupach online – czyli poradnik smart shopperaCzy wyróżnienia przyznawane przez rank
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMYKategoria: BIZNES, Handel16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, kt