Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec ZdrójKategoria: BIZNES, HandelCursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę lo
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Darmowa dostawa w eMAG.pl przynajmniej do końca rokuKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłos
Data publikacji: 2014-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większe czcionki na etykietach w ramach nowej ustawyKategoria: BIZNES, HandelKoniec z drobnym druczkiem, niemożliwym do przeczytania na etykietach produktów spoż
Data publikacji: 2020-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu małych lokalnych sklepówKategoria: BIZNES, Handel10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów t
Data publikacji: 2020-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Caffè Vergnano otwarło oficjalny polski sklep internetowy!Kategoria: BIZNES, HandelNajstarsza palarnia kawy we Włoszech postawiła kolejny krok w rozwoju na polsk
Data publikacji: 2017-01-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia termometryczna sposobem budowania konkurencyjności w e-handluKategoria: BIZNES, HandelRynek sprzedaży on-line jest jednym z najszybciej rozwijających
Data publikacji: 2014-01-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Elfa – 65 lat doskonałej organizacji domuKategoria: BIZNES, HandelElfa świętuje dojrzały jubileusz. Już od 65 lat szwedzka marka wyznacza standard nowoczesneg
Data publikacji: 2016-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: II edycja targów Gift Show Poland już za namiKategoria: BIZNES, HandelW dniach 19-21 maja br. odbyła się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland.
Data publikacji: 2020-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vis à Vis Łódź z nowym najemcą spożywczymKategoria: BIZNES, HandelGrono najemców pasażu handlowego Vis à Vis Łódź powiększy się o operatora spożywczeg
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon