Data publikacji: 2018-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco Polska ograniczyło ilość marnowanej żywności o 33% rok do rokuKategoria: BIZNES, HandelTesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz
Data publikacji: 2015-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO wdraża strategię omnichannelKategoria: BIZNES, HandelFirma LANĈERTO była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015.Firma LANĈERTO, sieć sklepów z
Data publikacji: 2020-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Błyskawiczne odświeżenieKategoria: BIZNES, HandelBłyskawiczne odświeżeniePewność siebie to cecha, która ma duży wpływ na nasze życie, zarówno osobiste
Data publikacji: 2017-08-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon SMYK po rozbudowie w Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelW Wola Parku po modernizacji otworzył się salon SMYK. Sklep zlokalizowany jest na parterze w okolicac
Data publikacji: 2020-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak nie stracić (a nawet zarobić) na kończącej się dacie przydatności?Kategoria: BIZNES, HandelSprzedawcy detaliczni zostali postawieni w sytuacji, którą mo�
Data publikacji: 2018-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Scotch&Soda już w Polsce: czeka we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelOd 17 grudnia działa już pierwszy sklep Scotch&Soda w Polsce. Czeka n
Data publikacji: 2019-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stena Recycling po raz trzeci nagrodzi „Lidera Gospodarki Obiegu Zamkniętego”.Kategoria: BIZNES, HandelWzrost liczby miejsc pracy i konkurencyjności firm oraz
Data publikacji: 2018-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa kupujących online na świecie robi zakupy za granicąKategoria: BIZNES, HandelPrawie 55 proc. przebadanych e-konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że r
Data publikacji: 2018-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsument chce mieć wybórKategoria: BIZNES, HandelPolscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym.Polscy konsumenci lubią m