Data publikacji: 2020-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skanuj sam czy kupuj sam? Kody kreskowe to już przeżytekKategoria: BIZNES, HandelNajbardziej nowoczesne sklepy zrezygnowały już dawno z przestarzałych kodów kr
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet odmienia wnętrza i przyciąga nowe markiKategoria: BIZNES, HandelW III kwartale 2018 r. do grona marek dostępnych we Wrocław Fashion Outle
Data publikacji: 2019-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promocje w Czarny Piątek – sklepy już liczą przychody, ale również stratyKategoria: BIZNES, HandelCzarny Piątek to okazja do zwiększenia obrotów. Niest
Data publikacji: 2019-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZoZo Design debiutuje na Śląsku w Silesia City CenterKategoria: BIZNES, HandelPolska marka ZoZo Design otworzyła w największym centrum handlowym na Śląsku swó
Data publikacji: 2014-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biedronka ugruntowała pozycję medialnego lideraKategoria: BIZNES, HandelDrugi rok z rzędu tytuł Top Marki w branży sieci handlowych przypadł Biedronce. W ranki
Data publikacji: 2019-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najstarsza marka jubilerska w Polsce otwiera nowy flagowy salonKategoria: BIZNES, HandelW.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w Warszaw
Data publikacji: 2020-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco eliminuje nieprzetwarzalny plastik z opakowań swoich produktówKategoria: BIZNES, HandelW lutym 2019 roku Tesco ogłosiło, że usunie ze składów opakowań
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozmowa z ekspertami – Rozwój kanałów sprzedaży na przestrzeni 25 latKategoria: BIZNES, HandelPopularyzacja e-commerce uczyniła Polskę ważnym punktem na
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria i Dom Mody Klif: wsparcie najemców i sąsiedztwa wzmacnia więzi z markąKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie części sklepów w galeriach handlowych nie p
Data publikacji: 2016-04-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepuKategoria: BIZNES, HandelWedług badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie speł