Polski konsument jest słodki
Jak namówić konsumenta, aby sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szampon�
Galeria Bocheńska wdrożyła technologię Sterylis, która pozwala bezpiecznie dezynfekować powietrze non stop, kiedy w obiekcie przebywają klienci.
Nowy smak świeżego soku od Marwit!
Od początku września stanowisko Tenants Relationship Managera w Wola Parku objęła Emilia Lange-Cichocka.
Z dniem 21 maja Alvydas Šustikas przejmie funkcję prezesa zarządu - dyrektora generalnego MAXIMA GRUPĖ, spółki kontrolującej sieć sprzedaży detalicznej MAXIMA na Litwie oraz sieci detaliczne na Łotwie, w Estonii, Polsce i Bu�
Nowe wymogi nowelizacji Ustawy Tytoniowej zrewolucjonizowały rynek elektronicznych papierosów i wymagają od producentów odnalezienia się w nowej rzeczywistości.
Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Span
• W 1997 roku DHL Express wprowadziło usługę ”import express”, która uprościła międzynarodowy handel na całym globie • Kolejna innowacja dla importerów to nowy system DHL Express umożliwiający opłacanie przez Intern
Wszystkie towary sprzedawane od 1 listopada do końca grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całkowitej rocznej sprzedaży detalistów. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na całym świecie tracą rocznie ponad 600