Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cukier Królewski w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, HandelCzy cukier może być… czerwony? Oczywiście, że tak! Cukier Królewski udowadnia to od 20 lat, a
Data publikacji: 2020-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plac Unii wspiera szpitale w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelKompleks biurowo-handlowy Plac Unii zaangażowany jest również w kilkutygodniową akcję #property4h
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2017-04-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Surge Polonia nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, Handel1 kwietnia w Wola Parku otworzył się sklep marki patriotycznej – Surge Polonia. Salon w Wola Park
Data publikacji: 2014-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ofensywa cenowa w sklepach KiK!Kategoria: BIZNES, HandelJuż jest! Super oferta cenowa w sklepach sieci KiK. Od 14 kwietnia wybrane modele koszulek damskich i dzieci
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka loteria urodzinowa LewiatanaKategoria: BIZNES, HandelPolska Sieć Handlowa Lewiatan z okazji 25-lecia organizuje dla swoich klientów loterię urodzinową. Na
Data publikacji: 2014-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkachKategoria: BIZNES, HandelPolski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystającyc
Data publikacji: 2018-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Data Science w Arena.plKategoria: BIZNES, HandelArena.pl stworzyła moduł zakupowy oparty o Data Science. Kupujący, przy pomocy jednego kliknięcia, nie tylko dowi
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 2000 produktów w nowych niższych cenach – Jula świętuje jubileusz 5-leciaKategoria: BIZNES, HandelCzas na 5. urodziny – pod takim hasłem ruszyła
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie