Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 2000 produktów w nowych niższych cenach – Jula świętuje jubileusz 5-leciaKategoria: BIZNES, HandelCzas na 5. urodziny – pod takim hasłem ruszyła
Data publikacji: 2020-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość – najcichszy odkurzacz marki Electrolux – PURE D8.2 SILENCEKategoria: BIZNES, HandelElectrolux wprowadza właśnie do swojego portfolio nowy, na
Data publikacji: 2020-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BRICOMARCHÉ PRZYSPIESZA ROZWÓJ KANAŁU E-COMMERCEKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów rozwija ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobroczynność w dobie internetuKategoria: BIZNES, HandelZbiórka środków przez internet to nic nowego. W sieci funkcjonuje dziesiątki stron, za pośrednictwem k
Data publikacji: 2015-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe marki w Porcie ŁódźKategoria: BIZNES, HandelGrono najemców Centrum Handowego Port Łódź powiększyło się o dwie nowe marki – New Balance oraz Piu Moda
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomarché wprowadziło rozwiązania z zakresu e-commerceKategoria: BIZNES, HandelOd lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci
Data publikacji: 2017-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SMS-y w marketingu produktów i usługKategoria: BIZNES, HandelSMS-y, dzięki możliwości szybkiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, inspirują marketerów do ko
Data publikacji: 2018-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BY SKLEP ZNOWU SPRZEDAWAŁ!Kategoria: BIZNES, HandelChcesz zwiększyć sprzedaż? Twój sklep ledwie wiąże koniec z końcem? Na rynku już od kilkunastu lat dział
Data publikacji: 2020-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 80 proc. Polaków materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupuje onlineKategoria: BIZNES, HandelDekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane
Data publikacji: 2016-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEGRO: Dynamiczny rozwój e-commerce wymaga rozwiązań „szytych na miarę”Kategoria: BIZNES, HandelKomentarz ekspercki SEGRO na temat znaczenia efektywnych rozw