Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czarny piątek w x-kom&al.toKategoria: BIZNES, Handel„Czarny Piątek” – to dzień największych wyprzedaży w roku. Blisko 60 000 produktów w niższych c
Data publikacji: 2016-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione marki dzieci czyli zwycięzcy Kids’ WOW! Awards w Polsce.Kategoria: BIZNES, HandelCo dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy za
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Data publikacji: 2018-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grzyby, ryby i bakalie. Ostatni dzwonek na świąteczne zamówieniaKategoria: BIZNES, HandelPoduszeczki wieprzowe w leśnych smakach, pasztet drobiowy z rodzynkami o
Data publikacji: 2013-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupuj z głową, czyli świąteczne zakupy bez stresuKategoria: BIZNES, HandelZakupy świąteczne bez stresu – jak to uzyskać?Zestaw skarpetek, kolejne kapc
Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZKategoria: BIZNES, HandelCzekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZMarka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla
Data publikacji: 2020-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze badanie polskich użytkowników PinterestaKategoria: BIZNES, HandelPinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba pozna
Data publikacji: 2017-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Handel mądrzeje dzięki technologiiKategoria: BIZNES, HandelW sklepach coraz częściej używane są inteligentne rozwiązania oświetleniowe. Nowe technologie nie
Data publikacji: 2014-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Internetowy Dom Towarowy – więcej niż e-handelKategoria: BIZNES, HandelIDT.PL – innowacyjne rozwiązania w Internetowym Domu TowarowymFirma EnterCOM, kt�
Data publikacji: 2019-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dynamika rynku produktów dla dzieci przyspieszy w 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelPo słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspiesz