Data publikacji: 2018-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie Top Secret w Pasażu Tesco w Zielonej GórzeKategoria: BIZNES, HandelOtwarcie Top Secret w Pasażu Tesco w Zielonej Górze29 sierpnia 2018 r. marka Top Se
Data publikacji: 2020-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka zakończyła największy remodeling sklepów w EuropieKategoria: BIZNES, HandelŻabka sfinalizowała największy w Europie remodeling sklepów, w efekcie któ
Data publikacji: 2020-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw AuchanKategoria: BIZNES, HandelJako pierwszy dostawca usług poolingowych w Polsce, CHEP zastosował opracowane i spraw
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażuj się razem z Intermarché w Świąteczną Zbiórkę ŻywnościKategoria: BIZNES, HandelOd 30 listopada do 1 grudnia klienci 62 sklepów Intermarché w 14
Data publikacji: 2015-01-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MarcPol modernizuje sklepy i poszerza ofertęKategoria: BIZNES, HandelWiodąca polska sieć spożywcza zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odn
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w SzczecinkuKategoria: Handel, BIZNESRozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz z
Data publikacji: 2018-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi RetailShow rosną w siłęKategoria: BIZNES, HandelNajbliższa edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow, która odbędzie się 14-15.1
Data publikacji: 2014-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Taurus oficjalnym przedstawicielem BMC w PolsceKategoria: BIZNES, HandelPolska firma Taurus została oficjalnym przedstawicielem Bicycle Manufacturing Company (BMC)
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Wybieram590 – razem dla Polski!Kategoria: BIZNES, Handel#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz