Data publikacji: 2019-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj przełomową innowację na rynku!Kategoria: BIZNES, HandelW lipcu br. Persil zrewolucjonizuje rynek produktów do prania. Odkryj nową erę czystości z innow
Data publikacji: 2013-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Impulsowe wydatki internetowe Sprawdziliśmy zachowania polskich e-konsumentówKategoria: BIZNES, HandelKupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz
Data publikacji: 2014-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Tajwan będzie szansą dla polskich firm?Kategoria: BIZNES, HandelInformacje biznesowe są niezbędną częścią sukcesu w eksporcie. Ich niewykorzystywanie jes
Data publikacji: 2017-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Indigo Carmen Deep Sky Blue 2w1Kategoria: BIZNES, HandelNowy wózek dziecięcy w ofercie marki Indigo to obłędnie niebieski model Carmen Deep Sk
Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZKategoria: BIZNES, HandelCzekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZMarka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla
Data publikacji: 2018-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość – Hummus klasyczny marki Well Well – 100% smaku i mnóstwo możliwościKategoria: BIZNES, HandelHummus klasyczny to nowa propozycja marki Well Well ofer
Data publikacji: 2015-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rokKategoria: BIZNES, HandelWiększy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i format
Data publikacji: 2016-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 23 sklepy Komfort otwarte w tym rokuKategoria: BIZNES, HandelWarszawa, Jelenia Góra, Piekary Śląskie i Krotoszyn to miasta, w których pojawiły się najnowsze sk
Data publikacji: 2018-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Empik Future Store w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelGaleria Krakowska rozwija się w wielkim stylu – po przebudowie został otwarty nowoczesny Empik F
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami